۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

زنجانی از پولدارها اختلاس کرد و برخی از معلمان

مسؤول سیاسی بسیج دانشگاه‌های تهران گفت: فاجعه اختلاس وزارت آموزش و پرورش با بازی سیاسی به محاق نمی‌رود.
کد خبر : ۳۲۹۵۲۵
صراط: مسؤول سیاسی بسیج دانشگاه‌های تهران گفت: فاجعه اختلاس وزارت آموزش و پرورش با بازی سیاسی به محاق نمی‌رود.

مجتبی ثابتی امروز در گفت‌وگو با فارس در یاسوج با اشاره به رخدادهای اخیر سیاسی در کشور و عزل سه وزیر از سوی رئیس جمهور اظهار کرد: قبل از هر چیز خود مردم بهتر می‌دانند که این استعفاها عزل محترمانه بود.  

وی با بیان اینکه در حوزه سیاسی رئیس جمهور را فردی با تدبیر باید قلمداد کرد افزود: این موضوع علی‌رغم تدبیر کم در حوزه اقتصاد و معیشت است.

ثابتی در خصوص تدبیر سیاسی رئیس‌جمهور گفت: تدبیری که شاید در سال 92 به راحتی عارف گزینه نهایی اصلاح‌طلبان را ظرف 48 ساعت کنار زد.

وی به تدبیر رئیس‌جمهور در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بعد از 3/5 سال در این حوزه تدبیر به خرج داد و تمام مطالبات معیشتی را به یک بازی سیاسی تبدیل کرد که نشان می‌دهد آقای رئیس جمهور بازیگر قهاری در بازی‌های‌ سیاسی است هر چند در حوزه دیپلماسی بین‌الملل این تدبیر را ندیدیم.

وی گفت: مساله مهم این است در زمانی که طرح پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش در خصوص نگرانی‌ها و نابسامانی و پاسخگویی پیرامون بزرگترین فساد کشور آن هم از صندوقی که ذخیره فرهنگیان مستضعف و زحمت‌کش بود و باید فانی پاسخگو باشد و رسانه‌ها از دست داشتن نزدیکان آن‌ها در این فساد آگاه شوند، در یک اقدام کاملا عجیب استعفای معزولانه وزیر انجام می‌شود.

وی گفت: این فعل سیاسی کارانه توانست عرصه پاسخگویی را به یک فرصت برای دولت تبدیل کند.

ثابتی افزود: تفاوتی که بابک زنجانی سه هزار میلیارد تومانی با فانی و غندالی در میزان و حجم اختلاس دارد از این قرار است که بابک زنجانی اگر هم اختلاس کرد از صندوق فرهنگیان و افراد کم درآمد نبود بلکه از شبکه‌های نفتی اختلاس کرد هر چند که هر دو باید به مجازات لازم برسند اما اگر قرار بر مجازات است جرم این آقایان بیشتر است.

وی افزود: در شرایطی که می‌بینیم مطالبات طیف وسیعی از بازنشستگان با تاخیر جدی مواجه است درست نیست که نزدیکان دولت دست درازی کرده و این تخلفات را انجام دهند

این فعال دانشجویی بیان کرد: به نظر می‌رسد که تغییر وزرای سه گانه راهبرد سیاسی دارد و مقدمه‌ای برای انتخابات 96 است اما مردم دیگر فریب بازی‌های سیاسی را نخواهند خورد.

ثابتی گفت: باید موجی از استیضاح‌ها به وجود بیاید و وزرای ناکارآمد اقتصاد و صنعت و خارجه محک بخورند زیرا مطالبات مردم از جنس اقتصادی و نه سیاسی بود.

وی با تأکید دوباره نسبت به اینکه آقای روحانی انسان زیرک سیاسی است اما عمق فاجعه در وزارت آموزش و پرورش به گونه‌ای نیست که با بازی سیاسی بتوان بر آن سرپوش گذاشت، گفت: صاحبان افکار و رسانه‌های آزاده شفاف‌سازی لازم را خواهند کرد.

ثابتی با اشاره به معرفی احتمالی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: چادر پوششی آقای نجفی نمی‌تواند اشتباه مدیریتی و اختلاس کلان وزارت آموزش و پرورش را به محاق ببرد.
نظرات بینندگان
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
آقای بسیجی زمان احمدی نژاد کجا تشریف داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 16 میلیاد احمدی نژاد برا دانشگاه ایرانیان چی شد؟؟؟؟؟؟؟
محمد نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
اقای بسیجی کلمه نا ملموس و بی معنی محاق و اینکه کلی عبارات عربی در سخنرانی خود استفاده می کنید یعنی چه؟؟؟!!!!!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز