۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
سروری:

چیزی از بهشت وعده داده شده رئیس جمهور احساس نمی شود

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور برای ملت بهشتی از کلام و گفتار درست کرده که نمی توان در واقعیت چیزی از این بهشت را احساس کرد.
کد خبر : ۳۲۹۵۳۳
صراط: قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور برای ملت بهشتی از کلام و گفتار درست کرده که نمی توان در واقعیت چیزی از این بهشت را احساس کرد.

پرویز سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با مهر، با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور در همایش روز ملی روستا گفت: متاسفانه دولت برای حل مشکلات کشور گفتار درمانی کرده و مشکلات بزرگی مثل اشتغال و اقتصاد را در کلام درمان می کند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور برای ملت بهشتی از کلام و گفتار درست کرده که نمی توان در واقعیت چیزی از این بهشت را احساس کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت یازدهم باید اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری را برای برون رفت از مشکلات موجود به کار بندد ادامه داد: تنها با رونق اقتصاد مقاومتی می توان زمینه ای برای تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال را فراهم نمود.

سروری با بیان اینکه مشکل اصلی در جامعه اشتغال آقایان است که باید بار زندگی را به دوش بگیرند، ادامه داد: اشتغال زنان تحصیل کرده در جامعه به منظور کمک به اقتصاد خانواده و پر کردن خلاء های مالی موجود در اقتصاد خانواده است اما ساختار عقلی مسئولیت تامین خانواده را بر عهده مرد قرار داده است.

نماینده اسبق مجلس گفت: وقتی شاهد بیکاری جوانان در کشور هستیم تردیدی نیست که بنیان خانواده ها تضعیف شده و یا هیچ بانویی حاضر به ازدواج با مردی که نه شغلی دارد و نه درآمدی، نمی شود پس باید ضمن رفع بیکاری زنان و مردان تحصیل کرده، اولویت را به مردان داد تا هم بنیان خانواده ها تحکیم شده و هم از روند رو به رشد طلاق زوجین جلوگیری کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: اینگونه اظهارات آقای رئیس جمهور برای ایجاد پایگاه رای برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است و دردی از جامعه نمی کاهد.

سروری خاطرنشان کرد: اگر مشکل اشتغال در کشور برطرف شود هم خانم ها و هم آقایان از آن منتفع خواهند شد اما نباید برای رفع این مشکل خط کشی غلط انجام داده و اولویت بندی ها را جابه جا کنیم.