۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

«شستا» برای ربیعی دردسرساز شد

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون سوءمدیریت در شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی و ابهامات شستا به صحن مجلس رفت.
کد خبر : ۳۲۹۵۴۷
صراط: علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون سوءمدیریت در شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی و ابهامات شستا به صحن مجلس رفت.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل مشکلات شستا و برخی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی درخواست تحقیق و تفحص از وزارت کار و تأمین اجتماعی را مطرح کرده‌اند.

بنابراین، مشکلات شستا و تأمین اجتماعی ربیعی را به صحن علنی مجلس شورای اسلامی کشاند و بر اساس آن باید به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد.

سوال ملی نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص زیان ده بودن برخی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا در صحن مجلس اعلام وصل شده است.

همچنین، سوال ملی محمد دامادی نماینده مردم ساری و بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عدم ثبات مدیریتی در برخی از شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی، از دلایل اصلی حضور امروز ربیعی در مجلس است.

بنابراین گزارش، پیش از این نیز عبدالرضا مصری، عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به پاسخ ربیعی درباره طرح تحول سلامت، انتصاب یک نجومی بگیر در هیئت مدیره تأمین اجتماعی و سوء مدیریت در آن قانع نشده بود.