۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

بلندترین رمان مصور جهان نوشته شد +عکس

انتشارات کینگ‌استون در آمریکا در طرحی جدید اقدام به تولید بلندترین رمان مصور جهان کرده است. این اثر ۱۲ جلدی، قصد دارد نکات کلیدی عهد عتیق و عهد جدید را برای مخاطبان بازگو کند.
کد خبر : ۳۲۹۶۰۸
صراط: انتشارات کینگ‌استون در آمریکا در طرحی جدید اقدام به تولید بلندترین رمان مصور جهان کرده است. این اثر ۱۲ جلدی، قصد دارد نکات کلیدی عهد عتیق و عهد جدید را برای مخاطبان بازگو کند.

به گزارش تسنیم، روزنامه گاردین از آماده‌سازی بلندترین رمان تصویری جهان از سوی نشر کینگ استون در آمریکا خبر داده است. این اثر که قرار است در 12 جلد به چاپ برسد، در نظر دارد تا مخاطب را در فهم برخی از روایات اصلی کمک کند.

به گفته آیریس، یکی از مسئولان نشر کینگ استون، کمیک استریپ این قابلیت را دارد که با تصویری کوچک، مطالب بیشتری را بیان کند. برای تهیه و تدوین این اثر، هنرمندان مختلفی به کار گرفته شده‌اند؛ هنرمندانی که هرکدام در زمینه خاصی مهارت دارند. به عنوان نمونه، برای بخش مکاشفات؛ از هنر افرادی بهره گرفته شده که خلاقیت آنها بیشتر معطوف به ژانر وحشت است.

این ناشر معتقد است که درک کتاب مقدس برای کسانی که تازه به این دین وارد شده‌اند، دشوار است و کتاب‌هایی هم که درباره کتاب مقدس نوشته شده‌اند، خود دشوارتر از کتاب مقدس‌اند و نیاز به تفسیر دارند؛ از این رو با چنین ابتکاری می‌توان این امکان را برای مخاطب فراهم کرد که با دیدن تصاویر، به نکات کلیدی در کتاب مقدس پی ببرد.

بلندترین رمان مصور جهان نوشته شد +عکس

برای تهیه این اثر، 45 تصویرگر به مدت هفت سال زمان صرف کرده‌اند و نتیجه کار، آماده‌سازی کتابی با 2000 صفحه است که بزرگترین رمان مصور نام گرفته است. انتشارات کینگ‌استون که یک ناشر تخصصی در زمینه چاپ کتاب‌های مسیحیت است، اصلی‌ترین مخاطبان این کتاب را سنین 18 تا 29 سال عنوان کرده است؛ هرچند کتاب برای دیگر گروه‌های سنی نیز می‌تواند مفید باشد. ناشر بر این عقیده است که برای بسیاری خواندن کتاب مقدس دشوار و اینطور تصور می‌شود که مطالب کتاب با یکدیگر نامرتبط است؛ از این رو تلاش شده تا بخشی از این مشکلات با چاپ این کتاب از بین برود و مسائل تاحدودی حل شود.