۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

چرا حسینیه دوکوهه را تخریب کردند؟ +تصاویر

سوال این است که با چه هدفی مکان تاریخی «حسینیه دو کوهه» را که شب های بسیاری رزمندگان اسلام در آن به نجوای شبانه می پرداختند تخریب کردند و به جای آن یک سالن جدید ساختند؟
کد خبر : ۳۲۹۷۵۴
صراط: فارس نوشت: تابستان همین امسال بود که خبر آمد حسینیه دو کوهه را تخریب کردند و جایش یک حسینیه جدید ساختند. با انتشار این خبر مسئولان ذی ربط بر مقام پاسخگویی برآمدند و گفتند این خبر کذب است!

تصاویری که در ادامه مطلب خواهید خواند مربوط است به پاییز همین امسال. سوالی که مطرح است این است که آیا کاری که با این منطقه تاریخی که نشان دهنده سادگی و خلوص رزمندگان است و شب های زیادی را شاهد نجواهای شبانه سربازان اسلام بوده مرمت است یا تحریف یک اثر تاریخی؟

مقاوم معظم رهبری در خصوص لزوم حفظ آثار مربوط به دفاع مقدس در بیاناتی معروف به پیام بازسازی در تاریخ 11/7/67 فرمودند: «حفظ و نگهداری ترکیب یک یا چند شهر خراب شده در جنگ، به منظور ترسیم علنی تجاوز دشمنان علیه انقلاب و کشورمان و نشان دادن قدرت دفاع و مقاومت قهرمانانه ملت که آیندگان فقط به اسناد و نوشته‌ها بسنده نکنند.»

آیا کسی این بی مسئولیتی نسبت به تخریب حسینیه دو کوهه را به گردن خواهد گرفت؟

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۴
۴
دستور سری آمریکا به مذاکره کنندگان برای محو آثار آمریکا ستیزی و نما دهای جهاد ومقاومت ....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخ , واقعا که درونیات آدمها ....
این ساختمان حسینیه جدید ، سالهای سال است که ساخته شده !
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۴۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
۴
۰
برای همینه که شهرهای ابادان و خرمشهر همون جور دست نخورده باقی مونده؟ .... اونوقت عکسها نشون میده که حسینیه مرمت شده که کشته نده نه باز سازی ! ...