۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

هشدار آلمان درباره فروپاشی اتحادیه اروپا

وزیر خارجه آلمان ضمن اعلام اینکه این وزارتخانه قصد دارد با گشایش بحث‌های عمومی به بحران‌های کنونی اتحادیه اروپا بپردازد گفت که چنین بحران‌هایی می‌توانند باعث فروپاشی اتحادیه اروپا شوند.
کد خبر : ۳۲۹۸۵۰
صراط: وزیر خارجه آلمان ضمن اعلام اینکه این وزارتخانه قصد دارد با گشایش بحث‌های عمومی به بحران‌های کنونی اتحادیه اروپا بپردازد گفت که چنین بحران‌هایی می‌توانند باعث فروپاشی اتحادیه اروپا شوند.

به گزارش فارس، «فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر خارجه آلمان گفت که وزارت‌خانه متبوعش قصد دارد تا بحث‌های عمومی را درباره آینده اتحادیه اروپا در زمینه مسایلی مانند بحران مالی، ورود موجی از پناهجویان و شوک ناشی از همه‌پرسی درباره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا برگزار کند. به زعم وی این بحران‌ها می‌توانند به فروپاشی این اتحادیه منجر شوند.

اشتاین‌مایر در این مورد به روزنامه آلمانی «زوددویچه» گفت: «بحران مالی، ورود موجی از پناهجویان به اروپا و شوک ناشی از همه‌پرسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، این اتحادیه را دچار بحران کرده است.»

وزیر خارجه آلمان گفت که اگر به ارزش‌های اتحادیه اروپا توجه نشود، این اتحادیه نابود می‌شود و افزود: «ما می‌خواهیم با انتقادها مواجه شویم و اینکه چه چیزی درست و چه چیزی برای اتحادیه اروپا نادرست است.»

وی گفت که انتظار دارد که دیگر کشورهای اروپایی هم اقدام مشابهی صورت دهند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز