۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

بیمه زائران اربعین اجباری نیست

پس از پیگیری‌های خبرگزاری فارس در خصوص بیمه اجباری زائران اربعین و دریافت هزینه 250 هزار ریالی بابت آن، از امروز این موضوع لغو و مراکز صدور روادید هنگام مراجعه زائران برای دریافت روادیدشان هزینه دریافت شده را به آنان عودت دادند.
کد خبر : ۳۲۹۸۵۸
صراط: پس از پیگیری‌های خبرگزاری فارس در خصوص بیمه اجباری زائران اربعین و دریافت هزینه 250 هزار ریالی بابت آن، از امروز این موضوع لغو و مراکز صدور روادید هنگام مراجعه زائران برای دریافت روادیدشان هزینه دریافت شده را به آنان عودت دادند.

روز گذشته خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرد که برخی مراکز ثبت نام از زائران با سوءاستفاده از عشق و علاقه مردم جهت حضور در راهپیمایی اربعین، یک بیمه دیگر را به جای بیمه متولی اصلی و انحصاری زائران اربعین معرفی می‌کنند. ضمن اینکه مراکز صدور روادید بیمه را برای زائران اربعین اجباری می‌دانند.

روز گذشته خبرگزاری فارس خواستار تذکر مسئولان متولی امر به مجریان و دفاتر ثبت نام زائرین و اصلاح این روند شد که با با هوشمندی ویژه مسئولان و متولیان امر این رویه اصلاح شد.

هزینه بیمه اختیاری 250 هزار ریال و مدت زمان پوشش بیمه‌ای یک ماه از اول تا پایان صفر است و اعتبار آن به محض خروج فرد بیمه شده از خاک ایران شروع می‌شود و با بازگشت به کشور پایان می‌یابد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
حمایت بیمه رازی از زائرین حسینی
حمایت بیمه رازی از زائرین حسینی

ارائه خدمات بیمه رایگان به زائرین عتبات عالیات به بیمه شدگان بیمه رازی

شرکت بیمه رازی به بیمه شدگان بیمه عتبات عالیات که در ایام اربعین حسینی عازم کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین وسامرا هستند در ایام مسافرت خدمات درمانی رایگان عرضه می کند.

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، این شرکت در راستای حمایت از زائرین حسینی و ارج نهادن فرهنگ عاشورایی با ارائه خدمات بیمه ای به زائرین عتبات عالیات به دارندگان بیمه نامه زائرین عتبات عالیات این شرکت خدمات درمانی رایگان عرضه می کند و بیمه شدگان این شرکت علاوه بر برخورداری از پوشش بیمه فوت و نقص عضو در ایام زیارت از خدمات درمانی رایگان در کشور عراق و در شهرهای مقدس کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین و سامرا برخوردار خواهند بود.

این گزارش می افزاید شرکت بیمه رازی جهت ارائه خدمات بیمه ای کامل و به موقع به زائرین حسینی تفاهم نامه همکاری با سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منعقد نموده است که براساس این تفاهم نامه در صورت نیاز به خدمات پزشکی ، خدمات مورد نظر از تاریخ 1395/08/10لغایت 1395/10/10به صورت ویژه و رایگان به زائرین عزیز ارائه خواهد شد.

شرکت بیمه رازی به عنوان یک بیمه پیشرو و مسئول، در نظر دارد تا شرایط مناسبی را برای زائرین حسینی فراهم سازد از این رو طرح های بیمه ای زائرین این شرکت با توجه به مدت سفر و پوشش های بیمه ای موردنیاز عرضه می گردد و به بیمه شدگان نیزکارت گواهی بیمه و بیمه نامه ارائه می گردد و هموطنان عزیز که قصد سفر به آن اماکن متبرکه فوق را دارند می توانند جهت خرید بیمه نامه به شعب و نمایندگی بیمه رازی در سراسر کشور مراجعه نمایند.