۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
بررسی اتفاقات داوری مشکوک بازی استقلال خوزستان - پرسپولیس

گزارش برنامه نود/ لیزر انداز معروف اهواز لو رفت! +تصاویر

برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:45 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
کد خبر : ۳۲۹۹۱۸
صراط: برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:45 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابفه پیامکی این هفته به "مهمترین راهکار برای بهبود وضعیت ورزشگاه ها" اختصاص یافته بود.

لیزر انداز معروف اهواز لو رفت! +تصاویر

گزارش هوادار نابینای نساجی که هفته گذشته پخش شد و همراه با دوستش عادل به تماشای مسابقات نساجی می رفت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود و به همین خاطر محمد مسافری روی خط تلفنی آمد و به بهانه انجام قرعه کشی با او گفتگویی انجام شد.

وی درباره اتفاقاتی که بعد از برنامه برایش افتاد گفت: استقبال خوبی شد و هر جا در شهرمان می رفتم من را می شناختند. بازی نساجی با خونه به خونه را هم به ورزشگاه رفتم اما چون جا نبود در زمین بازی نشستم.

مسافری درباره شکست تیمش گفت: نساجی خیلی خوب بازی کرد و شایسته برد بود اما مقابل خونه به خونه شکست خورد.

این هوادار نابینا در پاسخ به این که چقدر امیدوار است نساجی به لیگ برتر صعود کند گفت: تیم ما امسال تیم خوبی است و اگر مشکلات مالی حل شود به لیگ برتر صعود می کند. خیلی عقب افتادیم اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و فرصت برای جبران هست و ۶ امتیاز اختلاف غیرقابل جبران نیست.

گزارشی از منصور پورحیدری - پدر استقلال - پخش شد که در آن تصاویری از دوران مختلف حضور پورحیدری در عرصه فوتبال و بخصوص تیم استقلال به نمایش گذاشته شد.

ترین های هفته نهم لیگ برتر پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
-حرکات تکنیکی هفته: احمد عبدالله زاده، کیم هیان گوی، محمدرضا حسینی، فرید کریمی، حیکم نصاری، علی فاطمی، وحید امیری، معین عباسیان، بهرام احمدی، اسماعیل شریفات، طالب ریکانی و کیوان امرایی
-تیر دروازه هفته: بابک حاتمی مقابل صبا
-کار تیمی برتر هفته: سپاهان مقابل سیاه جامگان
-موقعیت از دست رفته هفته: مرتضی تبریزی مقابل نفت تهران
-پاس گل برتر هفته: محمد ابراهیمی مقابل فولاد
-مهار برتر هفته: وحید طالب لو مقابل تراکتورسازی
-گل برتر هفته: حیکم نصاری مقابل ماشین سازی

لیزر انداز معروف اهواز لو رفت! +تصاویر

گزارش نود درجه با ادبیات طنزآمیز خود به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران پرداخته بود.

همه‌گیر شدن تقلید از ژست های رونالدو تا حد رئیس هیئت فوتبال تهران
پرتاب کبد و روده بزرگ ادینیو برای هواداران علاوه به جای قلبش!
تقدیر از قلعه نویی با اهدای پیراهن با اندازه small !
مسابقه شوت یکضرب راننده آمبولانس و آتش نشانی کنار زمین بازی
علاقه داور چهارم بازی لیگ برتری به علی کریمی و شماره او
تضاد شدید اتفاقات خطرناک ورزشگاه غدیر اهواز با طبع شاعرانه بیرانوند!
تشویق های هواداران استقلال برگرفته از رفتارهای اروپایی منصوریان
ترکیب رفتارهای مصنوریان از تراپاتونی، مورینیو، گواردیولا و یورگن کلوپ!

تصاویری از دیدارهای تراکتورسازی - فولاد خوزستان و صنعت نفت - ماشین سازی به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان و مربیان پخش شد.

پس از پخش این دو دیدار فردوسی پور در خصوص برخی مسایل فوتبالی از جمله لیزر انداختن یک هوادار در بازی های لیگ در اهواز صحبت کرد و تصاویری از این هوادار در هنگام لیرز انداختن به نمایش در آمد.

آمار عملکرد امیرقلعه نویی در ادوار لیگ برتر مرور شد سرمربی تراکتورسازی با ۷۰۰ امتیاز ، امتیازآورترین مربی تاریخ لیگ برتر بوده و پس از او مجید جلالی با ۴۳۵ و علی دایی با ۳۷۶ امتیاز دوم و سوم هستند.

لیزر انداز معروف اهواز لو رفت! +تصاویر

به بهانه گل به خودی این هفته محمد نصرتی، جدول آقای گل به خودی های تاریخ لیگ اعلام شد که امیرحسین صادقی با ۴ گل صدرنشین است و محمد نصرتی، محسن بنگر، سیامک کوروشی، هادی تامینی و حسن اشجاری با ۳ گل در رده های بعدی هستند.

جدول لیگ برتر و جدول گلزنان مرور شد و برنامه مسابقات هفته دهم اعلام شد.

گزارشی از دیدار تیم های استقلال - سایپا و نفت تهران - ذوب آهن به همراه مصاحبه مربیان و بازیکنان و حواشی این دیدارها پخش شد.

عملکرد منصوریان با استقلال در فصل جاری و نفت تهران در فصل گذشته مقایسه شد که نتایج دو تیم کاملا شبیه به هم بود و با رسیدن به هفته نهم نتایج هر دو تیم اوج گرفته است.

لیزر انداز معروف اهواز لو رفت! +تصاویر

مسعود مرادی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

صحنه های مشکوک داوری دیدارهای پخش شده مورد بررسی قرار گرفت.

تصاویری از مراسم ترحیم شادروان مهدی خانبانی پخش شد.

نفرات تیم منتخب هفته معرفی شدند.

گزارشی از دیدار پرحاشیه تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس به همراه حواشی و مصاخبه مربیان و بازیکنان و همچنین صحبت های هواداران پخش شد.

مسعود مرادی به کارشناسی صحنه های مشکوک داوری دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس پرداخت.

لیزر انداز معروف اهواز لو رفت! +تصاویر

گزارش نود تا نود به مسائل و مشکلات هفته اخیر فوتبال کشورمان پرداخته بود.

آنالیزی از رحیم مهدی زهیوی بازیکن تیم استقلال اهواز پخش شد که طی آن به نقاط قوت این بازیکن اشاره شده بود.

طالقانی: من به خوبی به وظیفه ام عمل کردم

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد اتفاقات تلخ دیدار تیم های استقلال خوزستان - پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

وی در این باره گفت: متاسفانه اتفاقات تلخی در این دیدار افتاد که من با این اتفاقات کاملا مخالفم . متاسفانه برخی هواداران این اعمال ناشایست را برای سرگرمی انجام می دهند و برای سایر هواداران و بازیکنان و مسئولان ایجاد مشکل می کنند.

وی افزود: وظیفه من آماده سازی ورزشگاه و امکانات پذیرایی برای هوادران بود که بخوبی انجام دادم و اتفاقات این دیدار به نیروهای امنیتی ورزشگاه برمی گردد که بهتر است من در این باره اظهار نظر نکنم.

طالقانی در مورد نحوه ورود سنگ ها به ورزشگاه اظهار داشت: گویا تعدادی از هواداران خاطی اواسط بازی به بیرون از ورزشگاه رفته و سنگ ها را با خود به داخل ورزشگاه آورده اند و نیروهای امنیتی متوجه این امر نشدند و موافقم که باید نیروهای بیشتری برای حفظ امنیت هواداران و بازیکنان در ورزشگاه حضور یابند.

وی ادامه داد: طبق صحبت هایی که انجام شده قرار بر این شده که در بازی های بعدی از نیروهای بیشتری برای حفظ امنیت هواداران استفاده شود.

لیزر انداز معروف اهواز لو رفت! +تصاویر

در ادامه برنامه مصاحبه هایی با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و مشکلات مالی این باشگاه پخش شد.

نصاویری از فوتبالدوستان در دوربین نود پخش شد. در یکی از آیتم های پخش شده یکی از هواداران آهنگی از رضا یزدانی را بازخوانی کرده و بصورت دابسمش برای برنامه نود فرستاده بود.

گزارشی از دیدار تیم های سپاهان - سیاه جامگان به همراه صحبت های مربیان و بازیکنان و حواشی این دیدار پخش شد.

مصاحبه هایی با چندین بازیکن از تیم سیاه جامگان صورت گرفت که همگی از وضعیت مالی باشگاه اظهار نازضایتی می کردند.

پیروانی: خوشحالم که به هدفمان رسیدیم

ازتباط زنده تصویری با امیرحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال جوانان در ازبکستان برقرار شد و وی در مورد شرایط تیم ملی جوانان و صعود این تیم به جام جهانی صحبت هایی ارائه کرد.

وی اظهار داشت: در گروه سختی قرار گرفتیم . بچه ها بازی های خوبی ارائه دادند و به هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم. 

وی ادامه داد: پنجشنبه هفته جاری با عربستان بازی داریم و تلاش میکنیم در این بازی هم عملکرد مناسبی داشته باشیم. پیروانی در ادامه صحبت هایش از کادر فنی و تمامی نفراتی که همکاری لازم را با تیم ملی جوانان داشتند تشکر کرد.

گزارشی از دیدار تیم های گسترش فولاد - صبای قم و پیکان - پدیده مشهد به همراه حواشی و صخبت های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

گزارشی از عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران از جمله، کریم انصاری فرد، سردار آزمون، سعید عزت الهی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد و سوشا مکانی در لیگ های خارجی پخش شد.

مسعود مرادی صحنه های مشکوک داوری دیدار سپاهان - سیاه جامگان را مورد بررسی قرار داد.

گزارشی از نتایج بدست آمده در هفته یازدهم لیگ یک پخش شد.

شمسایی: اشتباهات زیادی را در داوری شاهد بودیم / شمس: داوری ها مشکلی نداشت

گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران از هفته اخیر لیگ برتر فوتسال پخش شد که وحید شمسایی از داوری دیدار تیمش معترض بود. این در حالی بود که شمس سرمربی دانشگاه آزاد از داوری ها راضی بود و اعتقاد داشت اگر مشکلی در داوری ها بوده برای هر دو تیم بوده است.

علی عباسی مدیرعامل سیاه جامگان روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد مشکلات تیمش اظهار داشت: قبول دارم که مشکلاتی در باشگاه است ولی در حدی نبوده که بازیکنان همگی کنار بکشند. روز جمعه کادر فنی هدایت تیم را در دیدار لیگ برعهده خواهند داشت.

وی در مورد حضور خداداد عزیزی در باشگاه سیاه جامگان گفت: روز دوشنبه جلسه ای با خداداد عزیزی داشتیم و صحبتی با وی کردیم. در صورت حضور در باشگاه، وی مسئولیت فنی تیم را بر عهده خواهد گرفت.

لیزر انداز معروف اهواز لو رفت! +تصاویر

در پایان برنامه 42/6 درصد مردم به گزینه سوم مسابقه پیامکی رای داده و معتقد بودند باید فرهنگ و اخلاق خانوادگی را در ورزشگاه ها تقویت کرد.

برنامه این هفته نود ساعت 1:45 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
نظرات بینندگان
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
۱۱
۱
دیگر بازی تو خوزستان انجام نشه تا تماشاجیها از نظر فرهنگی ادب بشن در ضمن یکی دو نفر هم نبودن خیلی از تماشا چیها بی فرهنگی گردن