۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

پیروانی: از خوشحالی بازیکنان نگران شدم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: خوشحالی زایدالوصف بازیکنان در روز گذشته مرا نگران کرد چرا که کار ما هنوز تمام نشده است و به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم.
کد خبر : ۳۲۹۹۳۱
صراط: سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: خوشحالی زایدالوصف بازیکنان در روز گذشته مرا نگران کرد چرا که کار ما هنوز تمام نشده است و به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم.

به گزارش فارس، امیرحسین پیروانی در خصوص صعود تیم ملی فوتبال جوانان به جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه ما توانستیم این موفقیت را به دست آوریم. هدف اول‌مان صعود به جام جهانی بود که به این مهم دست یافتیم. البته ما کار بسیار دشواری داشتیم چرا که در قرعه‌کشی مسابقات در سید چهارم قرار گرفته بودیم و در گروه سختی حضور داشتیم.

وی ادامه داد: ما برای هر بازی یک برنامه در نظر گرفته بودیم. خوشبختانه تمام بازیکنان‌مان آماده بودند و از سیستم‌های مختلف در بازی‌های گوناگون استفاده می‌کردیم. در دیدار مقابل ازبکستان هم می‌دانستیم این تیم روی ضربات ایستگاهی مشکل دارد و خوشبختانه توانستیم گل اول را به این شکل به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در مورد دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان یادآور شد: همانطور که گفتم هدف اصلی ما صعود به جام جهانی بود اما روز گذشته وقتی من خوشحالی زایدالوصف بازیکنان را دیدم نگران شدم چرا که کار ما هنوز تمام نشده است و درست است که به جام جهانی صعود کردیم اما هدف دیگری هم دنبال می‌کنیم که می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم. امروز جلسه‌ای با بازیکنان خواهیم داشت و این نکته را به آنها گوشزد می‌کنیم که با انگیزه و قدرت زیادی در زمین حاضر شوند.

پیروانی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان استرس داشته باشند نمی‌توانند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشند و اگر کار را هم تمام شده بدانند باز هم اینگونه خواهد بود. به این دلیل ما با آنها صحبت می‌کنیم. چرا که بازی با عربستان جدا از مسائل فنی احتمالا حواشی را هم در بر دارد. به علت نزدیکی بحرین به عربستان امکان دارد تماشاگران عربستانی در ورزشگاه حاضر شوند و حالا حواشی هم بوجود بیاید. به این دلیل ما باید با قدرت در زمین حاضر شویم.