۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

عنایتی:‌ پسرم عنایتی آینده قوتبال است

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت:اگر صبا با این بضاعت امسال در بین 10 تیم ابتدای جدول باشد شاهکار کرده است.
کد خبر : ۳۲۹۹۵۷

صراط: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت:اگر صبا با این بضاعت امسال در بین 10 تیم ابتدای جدول باشد شاهکار کرده است.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال صبای قم، قبل از بازی با پدیده صحبت‌های زیر را انجام داد:

وضعیت تیم‌تان چطور است؟ در آنجا راحتی؟

شما خودتان می‌دانید هر جایی که باشم دوست دارم تنش و کنش باشد و بجنگم. شرایط تیم ما خوب است و بعد از تساوی غرورانگیز مقابل گسترش فولاد که 25 دقیقه 9 نفره مقابل این تیم جنگیدیم حالا به دنبال 3 امتیاز بازی با پدیده هستیم. اگرچه بازیکنان مصدوم و محروم زیاد داریم اما مطمئنا تیم جوان ما این توانایی را دارد که بتواند از نهایت پتانسیلش استفاده کند.

 وضعیت مالی صبا چطور است؟

حقیقتا وضعیت خوب نیست اما بچه‌هایی که دور هم جمع شده‌اند از شرایط کلی فوتبال و نابسامانی مالی در آن خبر دارند. سال به سال فوتبال ما از لحاظ مالی بدتر می‌شود و تا خصوصی نشویم همین شرایط هست. در این بین مدیریت هم به دنبال این است که بودجه‌ای فراهم کند تا بازیکنان با اطمینان به میدان بروند.

در ابتدای فصل این صحبت مطرح شد بازیکنانی که به صبا آمدند به خاطر اعتبار خودشان به باشگاه رفتند و قرارداد بستند و به آنها گفته شد که خبری از پول کلان نیست.

دقیقا همینطور است. با خود من هم صحبت شد البته به بازیکنان گفتم که ما کم پول می‌دهیم اما سعی می‌کنیم همین قراردادی که امضا می‌کنیم را پایبند باشیم.کم می‌دهیم ولی به معنی واقعی پول می‌دهیم. می‌دانید که این روزها قرارداد امضا می‌شود و پول‌های کلانی در برگه قرارداد ذکر می‌شود اما رقم‌های دریافتی عجیب است و اصلا با قراردادی که امضا شده همخوانی ندارد.عمرا در آخر فصل این قراردادها پرداخت نمی شود. من دوستی دیرینه‌ای با کشوری‌فرد داشتم و از سلامت کامل صمد مرفاوی باخبر بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم به صبا بیایم. ما هم به همین کم دلخوش هستیم اما خیال‌مان راحت است.

با این شرایط چه توقعی از صبا در پایان فصل دارید؟

ما اگر جزء 10 تیم اول جدول باشیم شاهکار کرده ایم. اینجا جوانانی هستند که در آینده سکوی پرتاب فوتبال ایران می‌شوند. آنها باید قدر موقعیت خود را بدانند.

خودت چه دیدی نسبت به آینده و فوتبالت داری؟

خدا را شکر تا الان بوده‌ام و هیچ وقت در کارم به دیده شوخی نگاه نکرده‌ام. سعی کردم به نحو احسنت برای تیم‌هایی که قرارداد دارم تلاش کنم و فکر می‌کنم باید از مربیان بپرسید که رضا عنایتی این روزها چگونه تمرین می‌کند. تا وقتی هم که باشم همینم.

پسرت (معین) به شرایطی نرسیده که در لیگ بازی کند؟

معین این روزها زیر نظر حسین کاظمی در تیم نوجوانان کار می‌کند و ان‌شاءالله به زودی هم با این تیم قرارداد می‌بندد. من نباید این حرف را بزنم ولی او کپی برابر اصل من است و اگر استیل او را ببینید فکر می‌کنید رضا عنایتی بازی می‌کند.

یعنی می‌تواند مثل خودت یک آقای گل باشد؟

خودش نیست ولی خدایش هست. واقعیت این است که خیلی به او امیدوارم و انگیزه‌‌اش را فوق‌العاده می‌بینم. بقیه‌اش دست خداست.مطمئنا او عنایتی آینده فوتبال ایران است.

صحبت خاصی نداری؟

می‌خواهم برای منصور پورحیدری آرزوی سلامتی کنم. از اینکه او روی تخت بیمارستان است غمگین هستم و امیدوارم هر چه سریعتر به آغوش خانواده و جامعه ورزش برگردد. از مسئولان هم می‌خواهم از کمک به پورحیدری دریغ نکنند تا او در شرایط بهتر بهبودی‌اش را به دست بیاورد.