۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

بارش شدید برف در تبریز +تصاویر

در بامداد چهارمین روز آبان ماه‌، نخستین باران پاییزی طراوت خاصی به چهره شهر تبریز داد و چهره مناطق مرتفع و گردنه‌های استان را سفید‌پوش کرد.
کد خبر : ۳۲۹۹۷۶
صراط: در بامداد چهارمین روز آبان ماه‌، نخستین باران پاییزی طراوت خاصی به چهره شهر تبریز داد و چهره مناطق مرتفع و گردنه‌های استان را سفید‌پوش کرد.

به گزارش فارس از تبریز، بارش شدید برف در گردنه شبلی تبریز صبح امروز چند ساعت راه تبریز میانه را بست و با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه این محور باز‌گشایی شد و تردد در این محور از سرگرفته شد.

 بارش باران از بامداد امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در برخی مناطق سردسیر و مرتفع بارش به صورت برف است.

همانطوری که سازمان هواشناسی نیز پیش بینی کرده بود بارش باران پاییزی هوای تبریز را مطبوع و بارانی کرد.

 رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی که از محور تبریز میانه با خبرنگار ما سخن می گفت، اظهار داشت: بارش برف در اکثر مناطق کوهستانی در حال حاضر ادامه دارد و وسائط نقلیه در جاده‌های استان به کندی در حرکت است.

سرهنگ ناموران افزود‌: براساس اعلام هواشناسی و‌ احتمال بارش برف در دو روز آینده ‌در برخی شهرهای این استان و به ویژه مناطق کوهستانی و برف‌گیر، لازم است رانندگان از سفر های غیر ضروری پرهیز کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد‌: ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از منتهی الیه سمت راست جاده حرکت کنند و هنگام حرکت چراغ خودرو‌ها روشن نگهدارند تا راننده مقابل متوجه حضور او باشند.

بارش شدید برف در تبریز +تصاویر

بارش شدید برف در تبریز +تصاویر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز