۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

آخرین وضعیت پرونده ستایش سه ساله

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان گفت: با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که در چند روز گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفته است برخورد قاطع قضائی شده و مجازات حبس در انتظار آن است.
کد خبر : ۳۲۹۹۸۷
صراط: دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان گفت: با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که در چند روز گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفته است برخورد قاطع قضائی شده و مجازات حبس در انتظار آن است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان، حسین رئیسی‌نژاد اظهار داشت: با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که در چند روز گذشته مورد آزار واذیت قرار گرفته است برخورد قاطع قضائی شده و مجازات حبس در انتظار آن است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در تشریح جزئیات پرونده کودک آزاری در این شهرستان گفت: باتوجه به اینکه این پدیده از دیدگاه قانون‌گذار جرم است، دستگاه قضائی بدون هیچ‌گونه مماشاتی، با متهمان بزه کودک‌آزاری برخورد قاطع می‌کند.

وی افزود: در گزارش اورژانس اجتماعی مبنی بر کودک آزاری در یک خانواده، بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت پیگیری موضوع صادر گردید که توسط ماموران انتظامی و اورژانس، کودک به بیمارستان علی‌بن ابی‌طالب(ع) شهرستان رفسنجان منتقل شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان با بیان اینکه در ابتدای این حادثه مادر طفل به عنوان متهم دستگیر شد اما پس از انجام تحقیقات مشخص شد که کودک آزاری توسط ناپدری طفل که اعتیاد به مواد مخدر داشته صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر مادر طفل نیز خود 8 ماهه باردار است و مورد ضرب وجرح توسط ناپدری طفل قرار گرفته که  پس از تکمیل تحقیقات آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه دستورات قضائی لازم جهت دستگیری ناپدری ستایش صادر شده است، افزود: وضعیت عمومی ستایش مطلوب است و پس از سلامتی کامل با دستور مقام قضائی جهت نگهداری به بهزیستی تحویل داده می‌شود.