۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

خودروی خارجی آقای مسئول در جلسه «اقتصاد مقاومتی»! +عکس

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با ماشین ارس پلاک وارد عجب‌شیر شد تا در کنار ایجاد سوال قانونی، پایبندی دولت‌مردان به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را هم نشان داده باشد.
کد خبر : ۳۳۰۰۰۷
صراط: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با ماشین ارس پلاک وارد عجب‌شیر شد تا در کنار ایجاد سوال قانونی، پایبندی دولت‌مردان به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را هم نشان داده باشد.

به گزارش آناج، سعید شبستری صبح دوشنبه به منظور شرکت در جلسه مشترک شورای اداری و اقتصاد مقاومتی عجب‌شیر راهی این شهرستان شد تا در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مولفه‌های اقتصاد مقاومتی و قانون‌مندی را تبیین نماید.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی برای رسیدن به مقصد خودرو ارس پلاک انتخاب کرده بود و این درحالی‌ است که طبق مصوبه هیأت دولت، تردد خودروهای ارس پلاک از محدوده منطقه آزاد ارس تا 120 کیلومتری یعنی تبریز مجاز می‌باشد و فاصله‌ ارس تا عجب‌شیر به بیش از 220 کیلومتر می‌رسد.

بی‌شک یک شهروند عادی نمی‌تواند از محدوده تعیین شده توسط قانون خارج شود اما اینکه چگونه مسئولین مرزها را در هم نوردیده‌اند جای سوال دارد.

آن گروه از مدیرانی هم که به دنبال افزایش ضریب تاثیرگذاری صحبت‌هایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی هستند، ابتدا باید از خودروهای خارجی پیاده شوند و در وهله‌ی بعد از لزوم استفاده از کالای ایرانی دَم بزنند.

خودروی خارجی آقای مسئول در جلسه «اقتصاد مقاومتی»! +عکس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
هاه اونجا تازه منطقه آزاده و قیمت خیلی پائین اینجاها رو بگو که اشرافیگری بیداد میکنه اگه پراید و جی ال ایکس سوار شن میفهمن درد مردم چیه اما الان توقعات هوار هوار و افت میدونن ...
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
واقعا هر زمان گفتار با رفتار هخوانی نداشته باشد بخصوص از طرف مسئولین نظام دردناک است ایکاش جناب آقای جبارزاده (استاندار محترم استان آذربایجانشرقی)صراحتا در این خصوص موضع خود را اعلام بکنند.
متاسفانه در این مورد عوامل ...... نیزبا نادیده گرفتن قوانین کمال همکاری را با ایشان داشته اند