۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

علیخانی با برنامه جدید به تلویزیون می آید

«احسان علیخانی» تصمیم دارد برنامه جدیدی برای شب‌های زمستان طراحی کند که گفته می‌شود تا به حال نسخه مشابه‌ای نداشته است.
کد خبر : ۳۳۰۰۳۲
صراط: «احسان علیخانی» تصمیم دارد برنامه جدیدی برای شب‌های زمستان طراحی کند که گفته می‌شود تا به حال نسخه مشابه‌ای نداشته است.

به گزارش فارس، پس از انتشار خبری با عنوان ««احسان علیخانی» به شبکه نسیم رفت/ طراحی برنامه‌ای برای شب‌های زمستان» در خبرگزاری فارس و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، «احسان علیخانی» نسبت به آن واکنش نشان داد.

بنا بر این گزارش، او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که نسخه‌ای از آن هم در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده؛ آورده است: ساعاتی است که خبری در حال انتشار و دست به دست شدن در فضای مجازی است که در آن به این موضوع اشاره که قرار است من با شبکه محترم و دوست داشتنی نسیم کار کنم. لازم است این توضیح و تصحیح را درباره خبر مربوطه انجام بدهم که من و گروهم قرار نیست که در شبکه نسیم برنامه‌ای تولید و پخش کنیم و کار جدید من مربوط به شبکه سه می‌شود. باید بگویم که زمان پخش این برنامه جدید مشخص نیست و درحال حاضر با گروه در مرحله طراحی و ایده‌پردازی هستیم.

به گزارش فارس، شنیده شده که تلاش احسان علیخانی و گروهش تولید برنامه‌ای با ساختار و محتوای جدید است که متفاوت با آثار قبلی این تهیه ‌کننده و مجری است.