۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

توضیح سردار فدوی درباره دانشگاه امام خامنه‌ای

فرمانده نیروی دریایی سپاه به طراحی و ساخت دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: تمام دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تجمیع شده است.
کد خبر : ۳۳۰۱۱۰
توضیح سردار فدوی درباره دانشگاه امام خامنه‌ای
صراط: سردار علی فدوی صبح امروز در جریان افتتاحیه نخستین دوره تحصیلی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه از شیراز، چالوس و بندرعباس به دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای منتقل شده است.

به گزارش فارس، وی به فعالیت دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و افزود: بیش از 33 سال است که آموزش نیروها در مجموعه مذکور انجام می‌شود و ده‌ها هزار نفر آموزش دیدند.

فرمانده نیروی دریایی با بیان اینکه آموزش تمام نیروهای دریایی سپاه در دانشگاه امام خامنه‌ای انجام می‌شود، تصریح کرد: آموزش از موضوع‌های اساسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فدوی، نخستین مرحله را جذب نیرو در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: گام دوم، شکل‌دهی و سیستم‌سازی است و این امر در قالب آموزش انجام می‌شود.

وی به نقش تعیین‌کننده آموزش با تجمیع دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: تکلیف پاسداری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جریان بوده و این روند باید با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری به لحاظ کمی و کیفی انجام شود.

مراسم افتتاحیه نخستین دوره تحصیلی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، مقام‌های کشوری و لشکری در زیباکنار برگزار شد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
بسیار عالیست دانشگاه به نام عزیز دل ما نام گذاری شود درود و سلام بر امام خامنه ای سلام بر شهیدان