۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

فلوت‌نواز معروف ایرانی درپی برگزاری کنسرت

قیطاسی با اشاره به اینکه پس از ثبت رکورد خود در زمینه نواختن فلوت در قطعه "پرواز زنبور عسل" در گنیس اقدام به برگزاری کنسرتی به شکل مستقل می کند ،‌گفت: توانایی های عرصه موسیقی کلاسیک ایران را به رخ دنیا می کشیم.
کد خبر : ۳۳۰۱۱۲
صراط: قیطاسی با اشاره به اینکه پس از ثبت رکورد خود در زمینه نواختن فلوت در قطعه "پرواز زنبور عسل" در گنیس اقدام به برگزاری کنسرتی به شکل مستقل می کند ،‌گفت: توانایی های عرصه موسیقی کلاسیک ایران را به رخ دنیا می کشیم.

آرمین قیطاسی آهنگساز و نوازنده فلوت در گفت و گو با میزان گفت: اگر بتوانم با ثبت رکورد نواختن فلوت در قطعه "پرواز زنبور عسل" در گینس موفق شوم، توانایی های خود را در عرصه موسیقی کلاسیک ایران را به رخ دنیا می کشیم و به طور یقین اتفاق بسیار ویژه ای رخ می دهد.

وی با اشاره به همکاری خود با میثم مروستی در چند سال گذشته اظهار کرد: میثم مروستی قبل از اینکه برای من یک همکار باشد ‌، برادر من است.

این آهنگساز ادامه داد: من و میثم مروستی سال های سال است که با یکدیگر دوست هستیم . میثم چند سال پیش و زمانی که نخستین اجرای صحنه ای خود را برگزار کرد، موسیقی پاپ کار می کرد و علاقه داشت تا در زمینه این نوع موسیقی گرایش داشته باشد.

وی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: میثم مروستی پس از مدتی تصمیم گرفت سبک موسیقایی خود را تغییر دهد و به همین جهت به سمت موسیقی پاپ سنتی حرکت کرد و از آن زمان تا به حالا کارهایش را برای اجرا در کنسرت تولید نکرده است و به همین جهت شاهد انتشار تک قطعه هایی از سوی این خواننده جوان هستیم.

قیطاسی افزود: با اطلاعاتی که بنده از روند کاری میثم مروستی دارم ،‌ او دیگر تصمیمی برای برگزاری کنسرت ندارد.

این نوازنده جوان ساز فلوت همچنین یادآور شد: علاوه بر فعالیت های عادی در زمینه آهنگسازی قطعه ها و موسیقی فیلم و سریال ، تصمیم دارم بعد از ثبت رکوردم در گینس، کنسرتی را به شکل مستقل برگزار کنم.

وی خاطرنشان کرد: ضبط قطعه پرواز زنبور عسل در تالار وحدت اتفاق بسیار خوبی بود چرا که شاید مانند این تالار ارزشمند را در سطح دنیا زیر 100 عدد ببینیم و از این جهت علاوه بر ارائه کاری با کیفیت ،‌ توانستیم امکانات خود را در زمینه ضبط کیفی موسیقی در سطح دنیا به رخ همگان بکشیم.