۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

محسن رضایی: کار اقتصاد از اصلاح گذشته، باید نهضتی برپا شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد ایران یک اقتصاد لیبرالی و سوسیالیستی است و در برابر انقلاب اسلامی مقاومت می‌کند، گفت: کار اقتصاد ایران از اصلاح گذشته و باید نهضتی شکل بگیرد.
کد خبر : ۳۳۰۱۳۷
محسن رضایی: کار اقتصاد از اصلاح گذشته، باید نهضتی برپا شود
صراط: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد ایران یک اقتصاد لیبرالی و سوسیالیستی است و در برابر انقلاب اسلامی مقاومت می‌کند، گفت: کار اقتصاد ایران از اصلاح گذشته و باید نهضتی شکل بگیرد.

به گزارش تسنیم، محسن رضایی در کنگره ملی عملیاتی کردن اقتصاد اسلامی در بستر اقتصاد ایران که از صبح امروز در دانشگاه امام صادق (ع) در حال برگزاری است، گفت: هنوز انقلاب اسلامی وارد مقوله اقتصاد اسلامی نشده است، اقتصاد ایران یک اقتصاد لیبرالی و سوسیالیستی است و در برابر انقلاب اسلامی مقاومت می‌کند.

وی بابیان اینکه اقتصاد ایران هنوز منتظر نظام سرمایه‌داری بین‌المللی است و سرمایه‌داری غربی نیز منتظر ورود به ایران است، گفت: با این وضعیت فعلی، اقتصاد ایران خالی از محتوا می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام تنها راه علاج اقتصاد ایران را برپایی نهضت اقتصادی دانست و گفت: زیرا کار از اصلاح گذشته است.تجربه 38 سال گذشته نشان می‌دهد سیاست های اقتصادی ایران با ارزشهای اسلامی و سیاستهای نظام همخوانی ندارد. حرکت روی ریل ناهمخوان امکان‌پذیر نیست، با اصلاح اتفاقی رخ نمی‌دهد و باید نهضتی شکل بگیرد.

رضایی افزود: در وضعیت فعلی سیاستهای کلی نظام به حاشیه می‌رود ولو از سوی بالاترین مقام هم ابلاغ شده باشد و بعد به فراموشی سپرده می‌شود.

وی گفت: مقدمه اقتصاد مقاومتی الگوی بومی و علمی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی است که حاضر است دشمن را شکست دهد و الگوی الهام‌بخش از نظام اسلامی را تحقق بخشد. مهمترین مسئله در نقشه راه اقتصاد مقاومتی وجود یک دشمن نرم در داخل ایران است و آن اقتصاد فعلی کشور است که با فرهنگها و ارزشها و ساختارهای حاکم در مقابل اقتصاد مقاومتی مقاومت می‌دهند. اکنون کره جنوبی دهها کیلومتر با همین سیاستها از ما جلو افتاده است. با همین سیاستهایی که رهبری می‌فرمایند اگر اجرایی می شد، دهها برابر اقتصاد ایران جلو می‌رفت.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: از طریق غلبه بر موانعی که در داخل در ساختارها و بروکراسی و فرهنگ اقتصادی وجود دارد نهضتی باید صورت گیرد.
برچسب ها: اقتصاد رضایی صراط
نظرات بینندگان
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
جناب محسن خان کدام نهضت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دست بردارید از شعارهای بیش از ....تا کی میخواهید با اقتصاد معیشت مردم و سفره مردم بازی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.مگه مردم چک سفید امضا دادند به شما که ..... با جان و مال و سفره و معیشت مردم شیر یا خط میکنید که شیرش مال شما خودیها و خطش مال مردم بوده و خواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
خدایا کوجو بریم و دس ای سرداربگ
بابا ولمون کن تو را خدا شما فقط اقتصاد خوندی مثل صدها هزار دکترایی که تو کشور فقط مدرک دارند.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
جناب رضائی محترم:

لطفا دست از اینگونه شعارهای بی اساس و بسیار مبهم بردارین چون قبلا کسانی بودن از همین شعارها دادن ولی دست خودشون توی همین اقتصاد لیبرالی و سوسیالیستی بوده.

ضمنا یه پیشنهاد میکنم و اون اینکه لطف کنین بجای این شعارها نام و نشان همون افراد اقتصادی لیبرالی و طوسیالیستی رو بطور واضح و شفاف بیارین ، من به شما قول میدهم از فرداش همچین اقتصادی وجود نخواهد داشت.

در سال های آینده دست خیلی ها رسوا میشن و دستشون در جیب مردم کوتاه خواهد شد.
شکی توش نیست فقط زمانش باید برسه که ان شاالله میرسه و وعده ی الهی محقق خواهد شد.