۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

اولین تعطیلی مدارس درپی بارش برف

کد خبر : ۳۳۰۱۴۰
صراط: بارش سنگین برف که از بامداد دیروز در بسیاری از شهرستان‌های استان اردبیل آغاز و تاکنون ادامه دارد موجب تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها هم‌چنین باعث تأخیر حضور کارمندان در ادارات و عبور مرور مردم شهر را مختل کرده است.

به گزارش ایسنا، آموزش و پرورش اردبیل در اطلاعیه‌ای همه مدارس در اردبیل، هیر، نیر، سرعین، نمین، انگوت و گرمی را در نوبت صبح روز چهارشنبه تعطیل اعلام کرد.

هم‌چنین در خلخال و کوثر پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، جعفرآباد، اصلاندوز، پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل هستند.

دانشگاه علوم پزشکی، محقق اردبیلی و آزاد اسلامی اردبیل نیز اعلام کردند که کلاس‌های درس آن‌ها صبح و پیش از ظهر امروز تعطیل خواهد بود.

در این حال به‌علت شدت بارش برف و پر شدن معابر از برف تردد خودروها در خیابان‌های شهر اردبیل به دشواری صورت می‌گیرد هم‌چنین بارش سنگین برف موجب شکسته شدن شاخه و تنه هزاران اصله درخت در اردبیل شده است.

هم‌چنین از دیشب بر اثر برف و فرو افتادن درختان شکسته بر روی خطوط انتقال برق بیش نقاط اردبیل دچار خاموشی شده بود که با تلاش مأموران شرکت توزیع برق اردبیل مشکل بسیاری از آن‌ها برطرف شد.