۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

تصمیم عجیب پرسپولیس درباره پاداش‌ها

یکی از بازیکنان پیشین پرسپولیس که پیگیر مطالباتش از این باشگاه است، در آخرین مراجعه و رایزنی برای دریافت مبلغ باقی‌مانده قرارداد خود با پاسخ عجیبی مواجه شده است.
کد خبر : ۳۳۰۱۶۸
صراط: یکی از بازیکنان پیشین پرسپولیس که پیگیر مطالباتش از این باشگاه است، در آخرین مراجعه و رایزنی برای دریافت مبلغ باقی‌مانده قرارداد خود با پاسخ عجیبی مواجه شده است.

به گزارش مهر، بازیکنان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس این روزها پیگیر دریافت مطالبات معوقه‌شان از این باشگاه هستند اما با پاسخ‌های مختلف از سوی مسئولان پرسپولیس مواجه می‌شوند و هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

در همین راستا یکی از بازیکنان پیشین پرسپولیس که فصل گذشته هم در این تیم حضور داشت برای دریافت مطالباتش با یکی از مسئولان باشگاه تماس می‌گیرد اما پاسخ عجیبی می‌شنود.

این بازیکن که طلب چندان زیادی هم از این باشگاه ندارد و در گفتگو با خبرنگار مهر خواست نامی از او برده نشود برای پیگیری وضعیت مطالباتش با یکی از مسئولان باشگاه تماس می‌گیرد و خواستار روشن شدن تکلیف مبلغ باقیمانده می‌شود، اما این مسئول به این بازیکن اعلام می‌کند که پاداش هایی که فصل قبل دریافت کرده است، را باید به جای مطالباتش حساب کند!

این در حالی است که علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس بارها این موضوع را اعلام کرده که دوست ندارند طلبی روی دوش باشگاه بگذارد و همواره در تلاش است تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.