۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

بیل کلینتون: نمی‌خواهم آقای اول آمریکا باشم

بیل کلینتون گفت، تمایل دارد در صورت پیروزی همسرش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا "آقای اول" آمریکا نباشد بلکه به جای آن برای او از عنوان "داوطلب اول" این کشور استفاده کنند.
کد خبر : ۳۳۰۱۷۴
صراط: بیل کلینتون گفت، تمایل دارد در صورت پیروزی همسرش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا "آقای اول" آمریکا نباشد بلکه به جای آن برای او از عنوان "داوطلب اول" این کشور استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات این کشور برای انتخابات امسال، در مصاحبه با دیلی میل خواهان دریافت یک عنوان جدید در صورت پیروزی همسرش در این انتخابات شد.

بیل کلینتون در این مصاحبه اظهار کرد: چیزی که من امیدوار هستم به من بگویند داوطلب اول آمریکا است چرا که می‌خواهم بهترین نیروی کار رایگانی که همسرم در ریاست جمهوری از آن برخوردار می‌شود، باشم.

بیل کلینتون دست به یک تور دو روزه با اتوبوس در ایالت کارولینای شمالی در حمایت از کمپین ریاست جمهوری همسرش زده است.

بیل کلینتون در جریان این تور از رای دهندگان و حامیان داوطلب تشکر کرد و در پاسخ به این که در زمان ریاست جمهوری هیلاری چه سمتی می‌خواهد داشته باشد، گفت: من تا زمانی که همسرم پیروز انتخابات باشد اهمیتی به این که چه عنوانی دارم نمی‌دهم اما می‌خواهم در صورت پیروزی او "داوطلب اول" آمریکا باشم.