۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

فروشنده در زنجان رکورد زد

اکران فیلم سینمایی فروشنده که از 10 روز گذشته در زنجان آغاز شده، با استقبال علاقمندان سینما مواجه شده است.
کد خبر : ۳۳۰۲۰۴
صراط: اکران فیلم سینمایی فروشنده که از 10 روز گذشته در زنجان آغاز شده، با استقبال علاقمندان سینما مواجه شده است.

به گزارش فارس از زنجان، اکران فیلم سینمایی «فروشنده» از 10 روز گذشته همزمان با اکران فیلم سینمایی «دراکولا» آغاز شد.

در همین راستا فیلم‌های سینمایی، سینما بهمن زنجان در پنج سانس که چهار سانس آن برای اکران «فروشنده» و یک سانس هم برای اکران «دراکولا» برنامه‌ریزی شده بود.

رئیس سینما بهمن زنجان در همین راستا در زنجان اظهار کرد: فروش فیلم سینمایی «فروشنده» از همان نخستین روزهای اکران آن چشمگیر است.

پرویز آزادی با اشاره به اینکه اکران این فیلم از 10 روز قبل آغاز شده است، تصریح کرد: در این مدت استقبال مردم از اکران قابل توجه بود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از روزها سانس ویژه در ساعت 22 و 30 برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: از امروز نیز اکران فیلم «دراکولا» به پایان رسیده و در همه سانس‌ها «فروشنده» اکران می‌شود.

رئیس سینما بهمن زنجان گفت: از امروز اکران فیلم سینمایی «فروشنده» در ساعت‌های 13 و 30 دقیقه، 15 و 45 دقیقه، ساعت 18 عصر و 20 و 15 دقیقه انجام می‌شود.

در ادامه نیز مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به استقبال مردم از فیلم سینمایی «فروشنده» اظهار کرد: فرهنگ مردم زنجان در رابطه با سینما بسیار خوب است، اما امکانات محدود اجازه نمی‌دهد که مردم به طور کامل از این فیلم‌ها استفاده کنند.

میثم زنجانی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «فروشنده» نیز یکی از فیلم‌های پرطرفدار بین مردم زنجان است، گفت: طبق آمار این فیلم سینمایی پرفروش‌ترین فیلم پس از «محمد رسول الله (ص)» در تاریخ سینمای زنجان است.

وی با اشاره به اینکه تک سالنه بودن سینما بهمن زنجان مشکلاتی را به وجود آورده است، تصریح کرد: اکران یک فیلم سینمایی در چهار سانس آن هم در سالنی که تنها 231 صندلی دارد، برای جمعیت یک میلیون نفری این استان بسیار کم است.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با بیان اینکه طی روزهای گذشته فروش این فیلم سینمایی در روز یک هزار نفر بوده است، اضافه کرد: متاسفانه به علت محدودیت مکانی برخی از افراد که از شهرستان‌های اطراف برای تماشای فیلم می‌آیند، بدون تماشای فیلم برمی‌گردند.

وی با اشاره به اینکه به علت محدودیت سالن، فرصت اکران برخی از فیلم‌های سینمایی که اتفاقا از فروش خوبی نیز برخوردار هستند، فراهم نمی‌شود، افزود: وجود یک سالن سینما برای زنجان بسیار کم است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز