۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

قتل فجیع مالک توسط مستأجر در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: جوان 30 ساله‌ای که با قتل مالک مغازه جسد وی را به درون چاه انداخته بود دستگیر شد.
کد خبر : ۳۳۰۲۲۷
صراط: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: جوان 30 ساله‌ای که با قتل مالک مغازه جسد وی را به درون چاه انداخته بود دستگیر شد.

به گزارش فارس از نیشابور، اکبر آقابیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تاریخ دوم آبان ماه خبر مفقودی پیرمرد 56 ساله‌ای به مرکز 110 و پلیس آگاهی شهرستان اعلام که هم‌زمان به دلیل حساسیت موضوع اقدامات همه‌جانبه‌ای در جهت پیدا شدن وی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 24 ساعت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خودرو پراید متعلق به وی در بلوار غزالی شهرستان در حالی کشف شد که خودرو سوخته و مقداری خون در داخل صندوق‌عقب خودرو نیز کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: با مشاهده مقداری خون و حساسیت موضوع یک تیم از مأموران دایره تشخیص هویت نیز مأموریت یافتند تا اقدام به جمع‌آوری سرنخ‌ها در این رابطه بپردازند.

آقابیگی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص گردید فرد مفقودشده که مالک یک کارواش است با مستأجر خود که یک جوان 30 ساله است مشاجره لفظی داشته که بلافاصله با هماهنگی قضایی وی احضار گردید.

وی با اشاره به اعتراف این جوان در بازجویی‌های علمی و فنی و در مقابل ادله پلیسی بیان داشت: مالک در ساعت 19 دوم آبان جهت اخذ کرایه به کارواش مراجعه می‌کند که به علت اختلاف مالی با وی درگیر می‌شود و با زدن چندین ضربه به‌وسیله میله آهنی به سر مقتول، وی را بی‌هوش و سپس پیکر بی‌جان او را در داخل صندوق‌عقب خودرو خودش می‌گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: جنازه توسط قاتل با پراید مقتول به بیرون از شهر منتقل و آن را داخل چاه روستای خواجه بچه می‌اندازد و پس از آن خودرو را در پشت کارواش باهدف از بین رفتن آثار آتش می‌زند.

آقابیگی تأکید کرد: با اعترافات تکان‌دهنده متهم صحنه قتل به دستور مقام قضایی بازسازی و جسد توسط مأموران آتش‌نشانی از چاه به بیرون منتقل گردید.