۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

حریق گسترده در ناصر خسرو +جزئیات

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار کاغذ در خیابان ناصر خسرو خبر داد.
کد خبر : ۳۳۰۳۶۲
صراط: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار کاغذ در خیابان ناصر خسرو خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک انبار کاغذ در ساعت 17:30 عصر دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه 1 و 3 را به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و و تانکر آب به محل حادثه واقع در خیابان ناصرخسرو، کوچه خدابنده لو اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل، مشاهده شد که حریق در یک خانه قدیمی به مساحت بیش از 1000 متر مربع رخ داده و مالکانش آن را تبدیل به انباری برای نگهداری از کاغذ کرده بودند.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی در پی این حرق به آسمان بلند شده بود، ادامه داد: شعله های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود که آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و مهار آتش را در دستور کار خود قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به سختی های اطفای حریق در این محل گفت: این مکان به چندین انبار مسقف کوچک تقسیم شده بود و براثر شدت حرارت، سقف های قدیمی آن در حال ریزش بود اما آتش نشانان با تلاش فراوان موفق شدند این آتش سوزی را مهار و و مدتی بعد به طور کامل اطفا کنند.

ملکی خسارات ریالی باقیمانده از این حریق را بالا ارزیابی کرد و گفت: اما خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز