۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

قاتل خاموش بازهم قربانی گرفت

جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: حادثه گازگرفتگی منزل مسکونی در منطقه قاسم آباد مشهد یک کشته و دو مصدوم داشت.
کد خبر : ۳۳۰۴۰۳
صراط: جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: حادثه گازگرفتگی منزل مسکونی در منطقه قاسم آباد مشهد یک کشته و دو مصدوم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آتشپاد دوم مجید شادی ظهر پنجشنبه در تشریح جزئیات این حادثه تاسف برانگیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه ساعتی قبل در منطقه قاسم آباد، خیابان رستگاری در آپارتمانی ۵۰ متری رخ داد.

وی افزود: هنگام نشر گاز سه نفر در خانه بودند؛ پدر این خانواده پس از اینکه متوجه انتشار گاز مونوکسید کربن در فضای خانه شد به سرعت با عوامل اورژانس تماس گرفته و در خانه را باز کرده اما متاسفانه در هنگام کمک رسانی به همسر و دختر خود که دچار مسمومیت شده بودند، بیهوش شد.

شادی گفت: نیروهای اورژانس به سرعت این سه نفر را به بیمارستان منتقل کردند که پدر خانواده در بیمارستان جان خود را از دست داد و مادر و دختر جوان به علت مسمومیت شدید بستری شدند.

وی بیان کرد : طبق بررسی های اولیه سازمان آتش نشانی وجود مشکل و نقص فنی در سیستم تهویه آبگرمکن موجب انتشار گاز در فضای خانه شده بود.

جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، افزود: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز