۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷

روش‌های مؤثر برای سوزاندن کالری بیشتر

برای سوزاندن کالری بیشتر، بدن نیاز به رژیمی دارد که تمام ویتامین‌ها و پروتئین‌‍‌های مورد نیاز تأمین شود و در اثر فعالیت‌های ورزشی کالری بیشتری سوزانده شود.
کد خبر : ۳۳۰۴۴۶

صراط: برای سوزاندن کالری بیشتر، بدن نیاز به رژیمی دارد که تمام ویتامین‌ها و پروتئین‌‍‌های مورد نیاز تأمین شود و در اثر فعالیت‌های ورزشی کالری بیشتری سوزانده شود.

به گزارش فارس، اگر تمام فعالیت‌های روزانه شما روی نظم و انضباط انجام شود و در کنار آن رژیم غذایی درستی را انتخاب کنید، کالری‌های اضافه بدن که شامل چربی‌ها می‌شود، از بین می‌رود و سلامتی شما در دوران مختلف زندگی تضمین می‌شود. 

برای سوزاندن کالری بیشتر، بدن نیاز به رژیمی دارد که تمام ویتامین‌ها و پروتئین‌‍‌های مورد نیاز تأمین شود و در اثر فعالیت‌های ورزشی کالری بیشتری سوزانده شود. 

روش‌های زیر برای سوزاندن کالری بیشتر توصیه می‌شود: 

1. توسعه یک الگوی منظم برای خواب و استراحت

تعداد کمی از مردم قادرند از یک الگوی منظم برای خوابیدن در شب و بیدار شدن در صبح پیروی کنند. شما برای اینکه روزی 5 هزار کالری بسوزانید به 8 ساعت خواب نیاز دارید که هر شب سر یک ساعت بخوابید و صبح‌ها سر یک ساعت بیدار شوید. 

2. اندازه گیری کالری غذاهای مختلف

باید بدانید که هر مقدار غذایی که می‌خورید چه مقدار کالری دارد تا بتوانید به نسبت آن فعالیت کنید و تحرک داشته باشید. 

3. صبحانه سرشار از پروتئین

پروتئین مانع گرسنگی شما می‌شود و چربی سالم در بدن شما ایجاد می‌کند. 

4.  راه رفتن روی تردمیل

تحقیقات نشان داده، هر یک ساعت راه رفتن روی تردمیل باعث سوزاندن 1000 کالری می‌شود.  به جای تماشای تلویزیون و خوردن تنقلات از تردمیل به عنوان یک وسیله مؤثر استفاده کنید. 

5. شنا در آب ولرم 

شنا در آب ولرم یا گرم به شما کمک می‌کند در هر ساعت 1000 تا 1500 کالری بسوزانید. اگر آب سرد را برای شنا انتخاب کنید، تاثیر آن تقریبا به صفر می‌رسد.