۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

یک مجری: علاقه ای به بازیگری ندارم

محمد سلوکی، مجری در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: فعلا در حال طراحی یک کار هستم و هنوز کاری ندارم که به مرحله اجرا رسیده باشد.
کد خبر : ۳۳۰۴۸۱
صراط: محمد سلوکی، مجری، در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: فعلا در حال طراحی یک کار هستم و هنوز کاری ندارم که به مرحله اجرا رسیده باشد.

وی در خصوص علت گزیده کاری خود، گفت: وقتی کمی سنم بالاتر می رود، ترجیح می دهم که اگر خاطره ای می خواهد از من باقی بماند، خاطره خوبی باشد و به عنوان یک دل مشغولی به سراغ موضوعی خاص بروم و نه به عنوان یک وظیفه کاری  که فقط قصدم انجام دادن یک کار باشد.

سلوکی در خصوص علاقه مندی شخصی اش به بخش های مختلف در حوزه های اجرا، یادآور شد: دغدغه ی ذهنی من موضوعات فرهنگی و اجتماعی است و به طبع علاقه مندی ام هم در همان حوزه است، اما چیزی که واقعا احساس می کنم در تلویزیون ما نیاز است، ژانر مسابقه در تلویزیون است و امیدوارم که مثل گذشته مسابقه های خوبی در تلویزیون راه بیفتد.

این مجری درخصوص علاقه اش به اجرای برنامه های سینمایی، عنوان کرد: برنامه های سینمایی خیلی تخصصی هستند و من آن میزان از تخصص برای کار کردن در برنامه های سینمایی را ندارم، مگر آن که با رویکرد جدیدی طراحی شود و بشود آن را کار کرد.

وی در خصوص میزان رضایت و عدم رضایت از برنامه هایی که تا کنون اجرا کرده است، یادآور شد: برنامه ای که الان مطمئن در ذهنم بیاید و بگویم کاش آن را اجرا نمی کردم، ندارم و همه ی برنامه هایی که تا کنون اجرایشان کردم را دوست دارم، برای مثال تهران بیست، ستاره شو و سین مثل سریال را خیلی دوست داشتم.

سلوکی در خصوص علاقه اش به بازیگری، گفت: نه، واقعا علاقه ای به بازیگری ندارم، تجربه های کوچکی در این خصوص داشتم برای نمونه در فیلم سنتوری داریوش مهرجویی بودم و تئاتری را هم تجربه کردم،  در تلویزیون که هیچ گاه بازی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: البته شاید روزی چیزی پیش بیاید که خیلی مرا به وجد آورد و بخواهم که در آن بازی کنم، ولی چیزی که بخواهم به دنبالش باشم، وجود ندارد.

در آخر سلوکی به کسانی که قصد مجری شدن را دارند، توصیه ای کرد: باید زیاد ببینند و بخوانند و به دنیای اطراف خود نگاه کنند تا حرف برای گفتن داشته باشند و صاحب دغدغه باشند، تا امکان انجام کار اجرا را داشته باشند چون در غیر این صورت تبدیل به اپراتوری می شوند که چیزی را که بهش داده شده حفظ کرده و می گوید، چنین افرادی در عرصه اجرا ماندگار نخواهند شد.