۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

ناپدری ستایش سه ساله دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ناپدری ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که مورد کودک آزاری قرار گرفته بود، خبر داد.
کد خبر : ۳۳۰۵۱۴
صراط: جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ناپدری ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که مورد کودک آزاری قرار گرفته بود، خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: پرونده ستایش سه ساله از پرونده هایی بود که ارسال گزارش آن از طریق اورژانس اجتماعی باعث تأثر همگان شد.

وی افزود: اینکه ناپدری و مادر با گرفتار کردن خود در دام اعتیاد شیشه اینگونه این کودک معصوم را مورد آزار و اذیت و شکنجه بی رحمانه قرار دهند باعث تاسف و تاثر است.

خلیلی نژاد ادامه داد: با ارسال گزارش و کسب دستور قضایی با ورود به منزل ستایش که در شرایط بسیار بدی نگهداری می شد به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه مادر ستایش فرزند معصوم دیگری را هشت ماهه باردار است، افزود: ناپدری ستایش که متهم اصلی پرونده بود متواری شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: خوشبختانه با کار اطلاعاتی و با تلاش پلیس اطلاعات که با حساسیت دستگیری متهم اصلی را در دستور کار قرار دادند عصر پنجشنبه در مخفیگاهش به دام پلیس افتاد.

خلیلی نژاد با بیان اینکه امیدواریم روزی شاهد ریشه کن شدن چنین مواردی باشیم، اضافه کرد: از شهروندان خواهش می کنیم در صورت برخورد با هر گونه کودک آزاری در همسایگی یا محلات خود  مراتب را سریعا به پلیس با شماره ۱۱۰ و یا اورژانس اجتماعی ۱۲۴  اطلاع دهند.