۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

تاج: به رای فیفا اعتراض کردیم

محرومیت‌ها اعلام شده اما در حال رایزنی هستیم و اعتراض خاصی را به این موضوع انجام داده‌ایم و تا حصول نتیجه آن را دنبال خواهیم کرد.
کد خبر : ۳۳۱۳۶۵
صراط: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتظار دارم دولت بر سر قولی که در تمرین تیم ملی تفاهم شد ایستاده و آن را عملی کند.

به گزارش فارس، مهدی تاج درباره رای اعلام‌شده برای دیدار ایران و قطر و محرومیت مربی و بازیکنان ایرانی، گفت: به نظرم ابتدا باید به این اطلاعیه بسنده کنیم تا ببینیم کار به کجا می‌رسد و پس از آن در یک کنفرانس خبری اطلاعات بیشتر را ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: محرومیت‌ها اعلام شده اما در حال رایزنی هستیم و اعتراض خاصی را به این موضوع انجام داده‌ایم و تا حصول نتیجه آن را دنبال خواهیم کرد.

تاج در مورد برنامه تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: من هم معتقدم برنامه‌ریزی برای تیم ملی فوتبال ایران از مهم‌ترین امور است. خوشبختانه تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان جهانی شدند و فوتسال نیز سوم دنیا شد. ضمن اینکه تیم ملی ساحلی شب گذشته آمریکا را 6تایی کرد و امیدوارم امشب و فرداشب هم بتوانیم مصر و روسیه را شکست دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: تمام ناتمام ما با تیم ملی تمام می‌شود. در حال حاضر یک بازی دوستانه در مالزی پیش‌بینی شده هرچند که بعد از لغو دیدار با تایلند انتقاداتی به ما شد مبنی براینکه چرا بازی با گینه را انتخاب کردیم اما واقعیت این است که با آن اتفاقاتی که در تایلند رخ داد که موجب لغو بازی با این کشور شد ما گزینه جایگزین نداشتیم با این حال تلاش می‌کنیم تا دو بازی خوب در مالزی انجام داده و پس از آن دو بازی هم در ایران خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: تصورم از شرایط مثبت است اما این به معنای صعود تیم ملی نیست چون موفقیت در این بخش سرمایه‌گذاری جدی را می‌طلبد و انتظار دارم دولت بر سر قولی که در تمرین تیم ملی تفاهم شد ایستاده و آن را عملی کند. اگر 15 میلیاردی که قول دادند را عملی کنند مشکل تیم ملی بزرگسالان را حل خواهم کرد.