۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

تمرینات تیم ملی با حضور کاپیتان‌ها+تصاویر

تیم ملی در شرایطی به تمرینات خود ادامه می دهد که بازیکنان ارزشمندی را در تمرینات خود از تیم های لیگ برتری در اختیار دارد.
کد خبر : ۳۳۱۳۷۶
صراط: تیم ملی در شرایطی به تمرینات خود ادامه می دهد که بازیکنان ارزشمندی را در تمرینات خود از تیم های لیگ برتری در اختیار دارد.

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین روز تمرینات تیم ملی امروز صبح در پژوهشگاه صنعت نفت دنبال شد تا تیم ملی برای بازی مقابل سوریه در پنجمین دیدار مقدماتی جام جهانی آماده شود. تیم ملی که با حضور کارلوس کی‌روش ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارد، در عکس زیر سه کاپیتان لیگ برتری را در ترکیب خود می بیند.

سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ پوشان تهرانی در فصل جاری لیگ برتر با نمایش‌های خوب خود، خط دفاعی پرسپولیس را بدل به یکی از رکوردداران گل نخوردن نه تنها در ایران بلکه در میان تیم‌های جهان کرده است. تیم پرسپولیس با حضور سیدجلال حسینی در ده هفته ای که از بازی های لیگ برتر گذشته تنها 3 گل دریافت کرده تا از این حیث کارنامه درخشانی را به ثبت برساند.
 
احسان حاج‌صفی مدافع چپ تیم سپاهان با خداحافظی محرم نویدکیا به عنوان کاپیتان اول و رهبر تیم سپاهان شناخته می شود. در بازی های گذشته کی روش از حاج‌صفی که تنها 26 سال سن دارد در پست هافبک استفاده کرده است و این بازیکن هم به خوبی از عهده وظایفی که سرمربی تیم ملی به او سپرده برآمده تا به یکی از مهره های مورد اعتماد کی روش در تیم ملی بدل شود.

آندرانیک تیموریان که کاپیتان اول تیم ملی محسوب می شود در شروع فصل به تیم ماشین سازی پیوست؛ هر چند ماشین سازی در این مدت نتایج خوبی کسب نکرده، اما حضور بازیکن باتجربه ای مثل آندرانیک تیموریان برای هر تیمی غنیمت به شمار می رود و می تواند رهبری آن تیم را در زمین بر عهده بگیرد؛ یعنی همان کاری که اکنون در تیم کی روش انجام می‌دهد.

تمرینات تیم ملی با حضور کاپیتان‌ها+تصاویر

تمرینات تیم ملی با حضور کاپیتان‌ها+تصاویر