۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

برهم‌زدن نظم یک مناظره توسط اصلاح طلبان +تصاویر

مناظره صادق زیباکلام با علی خضریان در دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه با حواشی خاصی برگزار شد و افراد وابسته به احزاب اصلاح‌طلب با بر هم زدن نظم جلسه، اجازه جمع‌بندی را ندادند.
کد خبر : ۳۳۲۹۰۵

صراط: مناظره صادق زیباکلام با علی خضریان در دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه با حواشی خاصی برگزار شد و افراد وابسته به احزاب اصلاح‌طلب با بر هم زدن نظم جلسه، اجازه جمع‌بندی را ندادند.

به گزارش فارس، مناظره صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با علی خضریان، فعال سیاسی اصول‌گرا که شامگاه شنبه در دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، دارای حواشی زیادی از جمله بر هم زدن فضای آزاداندیشی و رعایت نکردن شأن دانشگاه و دانشجو همراه بود‌.

مدعیان آزادی که این‌بار با لشگرکشی حزبی و جناحی از خارج محیط علمی دانشگاه وارد آن شده بودند با بر هم زدن نظم جلسه و از بین بردن فضای آزاداندیشی و سر دادن شعارهای سیاسی که دیکته شده احزاب سیاسی بود همراه شد.

از آن‌جا که این گروه سیاسی در دانشگاه مقبولیتی ندارد و با فراخوان دادن به خارج دانشگاه سعی در خودنمایی و ابراز وجود در دانشگاه را داشتند تا بتوانند برای خود محبوبیتی کاذب در بین بدنه دانشجو یا شاید هم یک امتیازگیری باندی و جناحی از دانشگاه داشته باشند.

آن چیزی که در این جلسه بیش از بقیه به چشم می‌آمد حضور افرادی در دانشگاه و میدان‌دار بودن این افراد در این اغتشاشات بود که کارنامه سیاهی در بر هم زدن فضای دانشگاه و به اغتشاش کشاندن آن داشتند.

کسانی که نامه‌ها و بیانیه‌هایشان را سایت‌ها و وبلاگ‌های حامی ضدانقلاب منتشر می‌کنند و سؤال این‌جاست چرا چنین افرادی باید در دانشگاه نقش لیدر را بازی کنند؟ تا حدی که اجازه جمع‌بندی را به مناظره‌کنندگان ندادند و جلسه را بر هم زدند!

برهم‌زدن مناظره زیباکلام درکرمانشاه+عکس

برهم‌زدن مناظره زیباکلام درکرمانشاه+عکس

برهم‌زدن مناظره زیباکلام درکرمانشاه+عکس