۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
جدی تر از همیشه

کی‌روش تاریخ خداحافظی‌اش را اعلام کرد

کی‌روش گفت بعد از جام جهانی از فوتبال ایران خداحافظی خواهد کرد. او حتی اگر تنها تا پایان قراردادش یعنی بعد از جام جهانی، هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد و دیگر قراردادش را تمدید نکند، رکورددار طولانی ترین دوره سرمربی گری تیم ملی ایران خواهد شد.
کد خبر : ۳۳۳۱۷۰
صراط: کی‌روش گفت بعد از جام جهانی از فوتبال ایران خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان امروز در نشست خبری پیش از بازی با سوریه از این گفت که بعد از پایان جام جهانی 2018 روسیه از تیم ملی ایران خداحافظی خواهد کرد. او پیش از این و قبل از جام جهانی 2014 برزیل هم گفته بود دیگر هدایت تیم ملی کشورمان را نمی پذیرد. کی روش گفته بود میراثی که از خود به جای گذاشته می توانند قهرمان جام ملت های آسیا شوند و او دیگر در کشور ما کاری ندارد. حتی مدتی هم از کشورمان خارج شد اما دوباره با درخواست فدراسیون قرارداد خود را تا پایان جام جهانی روسیه تمدید کرد.

کی روش حتی اگر تنها تا پایان قراردادش یعنی بعد از جام جهانی، هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد و دیگر قراردادش را تمدید نکند، رکورددار طولانی ترین دوره سرمربی گری تیم ملی ایران خواهد شد و احتمالا پس از خداحافظی او از فوتبال ایران یکی از دستیارانش که با سیستم خودش تربیت شده اند می توانند جایگزین او شوند و هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.