۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

15 قسمت پرستاران آماده شد +تصاویر

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پرستاران از ادامه فیلمبرداری این سریال خبر داد و افزود: تاکنون 15 قسمت این مجموعه بطور کامل تدوین شده است.
کد خبر : ۳۳۳۹۶۳

صراط: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پرستاران از ادامه فیلمبرداری این سریال خبر داد و افزود: تاکنون 15 قسمت این مجموعه بطور کامل تدوین شده است.

به گزارش فارس، داود هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر گروه در حال تصویربرداری قسمت های بعدی سریال هستند و کا در اورژانس بیمارستان نورافشار تهران با حضور تمام بازیگران ادامه دارد.

این تهیه کننده ادامه داد: کار همزمان تدوین توسط افسانه افخمی و صداگذاری توسط امیرحسین صادقی درحال انجام است و علیرضا افخمی هم درحال نگارش قسمت های بعدی مجموعه تلویزیونی پرستاران است.

هاشمی همچنین از اضافه شدن شهران قائدی و محمدعمرانی بعنوان بازیگران جدید این سریال خبر داد و گفت: شهرام قائدی بعنوان بازیگر مهمان و مقابل دوربین رفته و با انجام تست گریم محمد عمرانی بعنوان بازیگر اصلی، بازی او نیز فردا آغاز خواهد شد.

این تهیه کننده عنوان کرد: در ادامه فیلمبرداری، بازیگران دیگری نیز به مجموعه افزوده می شوند. داود هاشمی تصریح کرد: الناز حبیبی، مریم یوسف، فریبا نادری، فاطمه گودرزی و شیوا بلوچی از بازیگرانی هستند که امروز 29 آبان مقابل دوربین رفتند و گروه تا سه روز دیگر به لوکیشن منزل محمد عمرانی درکاشانک خواهند رفت.

او در پایان گفت: هم اکنون روز کار هستیم و تا سه روز آینده ادامه تصویربرداری در شب انجام می شود. سایر عوامل سریال عبارتند از: تصویربردار ابراهیم غفوری، چهره پرداز مجید اسکندری، صدابردار مرتضی اصلان زاده، صداگذار امیرحسین صادقی، تدوینگر افسانه افخمی، مدیر تولید مجید بذرپاش، طراح صحنه و لباس حسین مجد، دستیاران کارگردان اکبر نصیری، مهدی آقایی، پریسا افخمی، افشین عمرانی، تصویربردار پشت صحنه و عکاس رایان جعفری و پوریا هنرمند و مدیرتدارکات محمد جمشیدی.
مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به کارگردانی مشترک علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می‌شود.