۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
آیا این شباهت اتفاقی است؟

ندا آقاسلطان در سریال 8.5 دقیقه +عکس

کد خبر : ۳۳۴۳۲۸
رونوشت : سید مجتبی موسوی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از سریال "هشت و نیم دقیقه" نوشت:
ندا آقاسلطان در سریال 8.5 دقیقه +عکس

من #توهم_توطئه ندارم، اما در این #هوای_آلوده دیگر برفی هم نیست که سرم را مثل کبک فرو کنم در آن. مسئله هم به نظرم تنها این سکانس از #سریال_هشت_و_نیم_دقیقه #شبکه_دو نیست که ظاهرا به صورت کاملا اتفاقی شباهتی با بازی معروف #ندا_آقا_سلطان در #فتنه_88 دارد و به صورت اتفاقی تر همین صحنه 10 مرتبه در قسمت 22 این سریال باز آفرینی میشود. اگرچه به گفته #سید_مرتضای_آوینی حتی یک فریم هم در یک فیلم نمیتواند اتفاقی باشد. مسئله به نظرم بعضی مدیران #رسانه_ملی هستند که سرمایه سازمان، و پرمخاطب ترین ساعت پخش تلویزیون را در اختیار کارگردانی قرار میدهند که در سابقه اش برای اولین بار در انقلاب اسلامی در فیلم سینمایی توقیف شده #خانه_دختر، تجاوز به محارم را بر روی پرده سینما برد.

پ ن:
مؤکداً سفارش می‌کنم به برنامه‌ریزی، رعایت راهبردهای کلان، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی اهتمام بورزید و به خدای متعال توکل و اعتماد کنید.(قسمتی از حکم انتصاب #مقام_معظم_رهبری به دکتر #علی_عسگری) صرفا از لحاظ جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی کارآمد!!

مطالب خود را برای درج در ستون "رونوشت" پایگاه خبری تحلیلی صراط از طریق بخش کامنت های همین مطلب و یا آی دی تلگرام @rooneveshtserat ارسال نمائید.

نظرات بینندگان
مهدی
|
United States of America
|
۱۴:۳۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
۵۲
۱۸
برو داداش یا خیلی بیکاری یا خیلی شکمت از سیری داره میترکه برو داداش هم تو برو هم کسایی که دچار توهم هستن چند ساله جیب خالی مردم بدبختو با این چرندیات پر کردید.داداش گلم میدونی بدهکاری یعنی چی.میدونی آبرو یعنی چی میدونی فقر یعنی چی پس تا گیرت نیوردم ............................... عمر جوونای بدبخت تو این کشور کوفتی سوخت بعد تو هیچی نداره میای از ندا آقا سلطان حرف میزنی خیلی بی حیایی...
آسد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
۴۱
۱۱
رو دیوار خونمون یه ترک بزرگ درست شده ، اگر از سقف آویزون بشیم ، نوشته شاه!!!
نکنه اینم تقصیر دوستان اجنبی شاغل در مملکتمون باشه؟!!!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز