۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

مشاور خاتمی فاتحه روحانی را خواند؟

کد خبر : ۳۳۴۷۳۰
رونوشت : محمد ایمانی در کانال تلگرامی @lmanimohamad نوشت: محمد رضا تاجیک مشاور رئیس دولت اصلاحات (خاتمی) به روزنامه آرمان گفته است " روحانی نه #گفتمان مستقلی تحت عنوان اعتدال دارد و نه #کارنامه او خیلی موفق است و تنها شانس او در انتخابات 96 این است که آلترناتیو ندارد".  
دو ثلث از سخن او درست است آنجا که درباره بی گفتمانی و بی کارنامگی روحانی می گوید _ و البته حکایت این لغزخوانی مشاور خاتمی، همان حکایت سر است که به پیاز گفت تو چقدر بد بویی! _ اما لاف آلترناتیو نداشتن روحانی را بیجا و بی محابا گفته است. همین لاف را سال84 ابتدا درباره مصطفی معین و سپس در دور دوم درباره هاشمی رفسنجانی زدند و ناگهان در شوک و کمای شکست فرو رفتند. آنها ظرف یک هفته و به همت خود مردم منزجر از لاف زنی های 16 ساله کارگزاران و مشارکت، به زیر کشیده شده اند .
این تجربه کابوس وار ممکن است برای آقای روحانی که رای او  ظرف 3 روز ، از 11 درصد به 50/7 درصد رسید ، به شکل معکوس تکرار شود ؛ همچنان که همین حالا میزان محبوبیت وی بالغ بر 20 درصد سقوط کرده است.

مطالب خود را برای درج در ستون "رونوشت" پایگاه خبری تحلیلی صراط از طریق بخش کامنت های همین مطلب و یا آی دی تلگرام @rooneveshtserat ارسال نمائید.