۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

آخرین جزئیات حادثه قطار سمنان/ایران عزادار می شود

سرپرست اورژانس کشور به جزئیات جدیدی از حادثه قطار سمنان پرداخت و گفت: کشته‌های حادثه قطار سمنان آنقدر هست که ایران را عزادار کند.
کد خبر : ۳۳۴۹۹۹
صراط: سرپرست اورژانس کشور به جزئیات جدیدی از حادثه قطار سمنان پرداخت و گفت: کشته‌های حادثه قطار سمنان آنقدر هست که ایران را عزادار کند.

پیر حسین کولیوند در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه پس از 4 تا 5 ساعت امداد رسانی به حادثه قطار محور سمنان و دامغان تعداد مصدومان به 52 نفر رسیده است، اظهار داشت: از این تعداد مصدومان 43 نفر به بیمارستان ولایت دامغان و 9 مصدوم به به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافتند.

سرپرست اورژانس کشور درباره تعداد دقیق جان باختگان این حادثه نیز با موکول کردن ارائه آمار به ساعت دیگری عنوان کرد: کشته‌های حادثه قطار سمنان آنقدر هست که ایران را عزادار کند.

همچنین در این راستا پیرحسین کولیوند - سرپرست اورژانس کشور نیز صبح امروز پس از حادثه برخورد دو قطار در سمنان، دستورات لازم برای رسیدگی به وضعیت موجود را صادر کرد.

در این زمینه نیروهای اورژانس از طریق زمینی و هوایی برای خدمت دهی به مجروحان و پوشش این حادثه به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست اورژانس کشور پس از وقوع حادثه به سرعت عازم محل برخورد دو قطار شده است تا بتواند با حضور در محل حادثه خدمتی بهتر از سوی اورژانسی‌ها به مجروحان داشته باشد.

به گزارش وزارت بهداشت  - این حادثه که ساعت 7 و 50 دقیقه صبح امروز جمعه 5 آذر رخ داده است تاکنون سبب کشته شدن پنج نفر شده است که در پی حادثه از طرف اورژانس 12 آمبولانس 2 اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.