۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

سه دستگاه پژو 206 در آتش سوختند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق سه دستگاه سواری پژو 206 درپی آتش سوزی یک سوله در درکه خبر داد.
کد خبر : ۳۳۵۰۲۶
صراط: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق سه دستگاه سواری پژو 206 درپی آتش سوزی یک سوله در درکه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 11:38 پیش از ظهر امروز یک مورد حادثه حریق در سوله به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیرات تنفسی به محل حادثه واقع در درکه، خیابان مفیدی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک سوله به مساحت تقریبی 200 متر مربع رخ داده و داخل این سوله نیز، لوازم آهنگری، چندین کپسول گاز، علوفه، سه دستگاه سواری پژو 206، موتور سیکلت و یک دستگاه موتور چهارچرخ قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه سه خودرو و موتورها کاملا دچار حریق شده بودند، گفت: آتش نشانان عملیات خود برای اطفای حریق را از چند جهت آغاز کرده و پیش از سرایت آتش به سیلندرهای گاز و انفجار آنها موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، ادامه داد: تنها زن و مردی جوان از ناحیه دست دچار سوختگی سطحی شدند که آتش نشانان آنها را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی با اشاره به بررسی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی، اظهارکرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 13:25 به عملیات خود خاتمه دادند.