۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر

پس از گذراندن تمامی آزمایش‌ها این گشت‌زن‌ روباتیک سیاره ما را ترک کرده تا بررسی ماه بپردازند.
کد خبر : ۳۳۶۰۲۴
صراط: یک قدم کوچک برای بشر و یک قدم بزرگ برای خودروسازی "آئودی" فرستادن "لونار کواترو" این شرکت به کره ماه و حرکت روی آن است. آئودی برای فرستادن این روبات فضانورد خود به ماه یک راکت رزرو کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، گروه مسافرتی فضایی آلمان در شهرک آئودی در برلین اعلام کرد که راکت فضایی آنها در پایان سال آینده سامانه فضانورد آئودی را پس از طی مسافت 385 هزار کیلومتر به ماه می‌رساند.

 مدیر پروژه توسعه انتقال و هماهنگی "لونار کواترو آئودی" افزود: ما در حال نفوذ به فناوری‌های جدید در حوزه زمین هستیم و تجربیات زیادی در خصوص رفتار عناصر خودران در موقعیت‌های بسیار دشوار به دست آورده‌ایم.

در طول چند ماه گذشته گروهی از مهندسان روی این مدل گشت‌زن هوشمند آئودی با محرک حرکت تمام چرخ و با ویژگی الکترونیک و قابلیت‌های عملکردی بالا در حال کار هستند. به علاوه این وسیله متحرک برای مقابله با زمین ناملایم ماه توسعه یافته است. به دلیل استفاده از ترکیب مواد آلومینیومی بزرگی ابعاد در افزایش وزن این ماه نورد روباتیک تاثیری نداشته و برعکس به کاهش 8 کیلوگرمی وزن آن منجر شده است.

پس از گذراندن تمامی آزمایش‌ها این گشت‌زن‌ روباتیک سیاره ما را ترک کرده تا بررسی ماه بپردازند. این روبات با 4 دوربین قدرتمند اجسام را بازرسی کرده و تصاویر سه بعدی و 360 درجه را برای دانشمندان به ارمغان می‌آورد.