۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

فریبا: تراکتورسازی در حد قهرمانی است

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تراکتورسازی، حریف این هفته تیمش بازیکنان و کادر فنی در حد قهرمانی دارد.
کد خبر : ۳۳۶۴۰۴
صراط: مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تراکتورسازی، حریف این هفته تیمش بازیکنان و کادر فنی در حد قهرمانی دارد.

به گزارش ایسنا، بهتاش فریبا در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره شرایط تیم بعد از تساوی مقابل صبا اظهار کرد: شرایط بسیار خوب است و ما تمرین‌های آماده‌سازی پیش از بازی باتراکتورسازی را انجام می‌دهیم. تراکتور هم بارها گفته‌ام که از نظر من بهترین نفرات را جذب کرده و تیم و کادر فنی در حد قهرمانی دارد. حتی بازیکنان جایگزین این تیم هم خوب هستند و این طور نیست که فقط ۱۱ بازیکن‌شان خوب باشد. آن‌ها صدر جدول بودند و مساوی کردند و صدر را از دست دادند. در هر حال بازی سختی است. شناخت کاملی از همدیگر داریم و معتقدم بازی بسیار فنی و خوبی می‌تواند از آب دربیاید.

مدیر فنی استقلال در مورد حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی و حاشیه‌هایی که ممکن است پیش بیاید اظهار کرد: من هیچ وقت راجع به حاشیه‌ها صحبت نمی‌کنم و امیدوارم بحث خاصی پیش نیاید. بحث ما فنی است و هر تیمی که به لحاظ فنی بهتر بازی کند، پیروز میدان خواهد بود.

وی در ادامه از هواداران استقلال خواست تا روز جمعه به ورزشگاه بیایند. فریبا در این مورد تصریح کرد: شک نکنید هواداران همیشه به استقلال و در هر شرایطی کمک کرده‌اند. این خواهش را از آن‌ها دارم تا جمعه پرتعداد حضور پیدا کنند و به آن‌ها قول می‌دهیم تمام سعی و تلاش‌مان را بکنیم و به لحاظ فنی بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم بنابراین منتظر هواداران هستیم چون همیشه به ما انگیزه و هیجان داده‌اند.

فریبا همچنین در واکنش به انتقادهایی که به زیبا بازی نکردن استقلال می‌شود، توضیح داد: فکر می‌کنم در سه بازی گذشته کارهای تاکتیکی را انجام داده‌ایم. زیبا بازی کردن یعنی اجرای کارهای تاکتیکی. ما ۶۰-۷۰ درصد کارهای تمرین شده را در طول بازی انجام می‌دهیم. این یعنی تیم پیشرفت خوبی کرده است. شاید تماشاگر عام، رضایت چندانی نداشته باشد اما بازیکنان استقلال روند مثبتی را در پیش گرفته‌اند. در نیم فصل دوم هم در زیبا بازی کردن و هم امتیاز گرفتن موفق خواهیم بود تا هواداران راضی باشند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی با صبای قم نیز خاطرنشان کرد: ما در این مورد در یکی، دو روز اخیر صحبت کرده‌ایم. این اتفاقات را مردم باید قضاوت کنند. اما تنها کسی که می‌تواند در این مورد نظر دهد،‌ ناظر فدراسیون است. ما منتظر رای کمیته انضباطی هستیم و خودمان به این قضیه ورود نمی‌کنیم. هر چند معتقدیم کار زشتی بوده است. به هر حال خرمگاه حرکتی نکرده که محروم شود. وقتی یعقوب کریمی درگیر شد، او رفت تا جدا کند. اما شرایطی پیش آمد که نمی خواهم به آن ورود کنم.
فریبا در پایان در مورد بازگشت شهباززاده به جمع آبی پوشان بیان کرد: راجع به این مساله صحبتی با کادر فنی نداشته‌ایم. هنوز سه بازی از نیم فصل مانده و بعد از آن هم لیگ سه هفته تعطیل خواهد بود
.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز