۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

روز پر حادثه برای نیسان‌ها+تصاویر

شب گذشته یک‌دستگاه وانت نیسان به کانال آبی در جنوب تهران سقوط کرد و صبح امروز نیز یک وانت نیسان دیگر با بار آرد در بزرگراه آزادگان حادثه آفرید و ساعتی بعد نیز برخورد وانت نیسان با یک عابر پیاده در برزگراه زین‌الدین، جانش را گرفت.
کد خبر : ۳۳۶۴۶۶
صراط: شب گذشته یک‌دستگاه وانت نیسان به کانال آبی در جنوب تهران سقوط کرد و صبح امروز نیز یک وانت نیسان دیگر با بار آرد در بزرگراه آزادگان حادثه آفرید و ساعتی بعد نیز برخورد وانت نیسان با یک عابر پیاده در برزگراه زین‌الدین، جانش را گرفت.

به‌ گزارش ایسنا، حادثه نخست حوالی ساعت 18:50 شب گذشته رخ داد و در پی آن راننده یک دستگاه وانت‌نیسان به همراه وسیله نقلیه اش به داخل کانال آبی در بزرگراه شهید آوینی، محدوده بزرگراه امام علی (ع)  سقوط کرد.

در پی این حادثه عوامل امدادی و آتش‌نشانی با تماس مردی که خودرویش را به دلیل نقص فنی در همان حوالی متوقف کرده بود به محل فراخوانده شده و مشاهده کردند که مردی حدودا 50 ساله پس از آنکه خودرویش به داخل کانال آب سقوط کرده، قصد داشته تا از داخل کانال خارج شود که به درون آب افتاده بود.

پس از سقوط این مرد، جریان تند آب وی را حدود 100 متر با خود برد و پس از آن عوامل آتش نشانی با استفاده از تجهیرات مخصوص این فرد را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

بعد از عملیات نجات، عوامل آتش‌نشانی وانت نیسان را نیز به سطح بزرگراه منتقل کرده و محل را برای بررسی علت حادثه به عوامل امدادی تحویل دادند.

روز پر حادثه برای نیسان‌ها+تصاویر
سقوط وانت نیسان به کانال آب
 
روز پر حادثه برای نیسان‌ها+تصاویر
سقوط نیسان به کانال آب
 
روز پر حادثه برای نیسان‌ها+تصاویر
نجات راننده وانت نیسان پس از سقوط به کانال آب

حادثه دوم برای وانت نیسان اما حوالی ساعت 8:28  صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در محدوده خیابان فدائیان اسلام رخ داد و در پی آن یک‌دستگاه وانت نیسان حامل با آرد با پایه تابلوی بزگراه برخورد کرد و راننده‌اش مصدوم شد.

 راننده 20 ساله این وانت بار داخل کابین نیسان محبوس شده بود که آتش نشانان وی را خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

علت این حادثه نیز از سوی پلیس راهور بررسی خواهد شد و آتش‌نشانان نیز پس از پاکسازی بزرگراه از کیسه‌های آرد و انتقال وانت به حاشیه امن به عملیات خود خاتمه دادند.

روز پر حادثه برای نیسان‌ها+تصاویر
تصادف وانت نیسان حامل آرد
 
روز پر حادثه برای نیسان‌ها+تصاویر
تصادف وانت نیسان حامل آرد

حادثه سوم نیز ساعاتی بعد در شمال شرق پایتخت و بزرگراه زین‌الدین رخ داد و در پی آن یک دستگاه وانت نیسان با عابر پیاده برخورد کرد و سبب مرگ عابر پیاده شد. علت این حادثه نیز از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.