۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

فیلمبرداری از سرخابی‌ها ممنوع شد!

در تمرین امروز استقلال دو بازیکن جوان این تیم به دلیل مصدومیت نتوانستند همراه سایرین در کارهای گروهی شرکت کنند.
کد خبر : ۳۳۶۶۱۷
صراط: در تمرین امروز استقلال دو بازیکن جوان این تیم به دلیل مصدومیت نتوانستند همراه سایرین در کارهای گروهی شرکت کنند.

به گزارش فارس، تمرین امروز آبی‌پوشان تهرانی از ساعت 11 و 30 دقیقه در زمین چمن شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

در تمرین امروز هم مثل روز گذشته علی چینی و محمد خرمگاه به گرم کردن بازیکنان پرداختند و باز هم خبری از جونز مربی بدنساز خارجی این تیم نبود. غیبت های بدنساز آبی پوشان عجیب به نظر می‌آید و البته بابت این غیبت ها هم توضیحی داده نمی شود.

* محسن کریمی برای دومین روز پیاپی با فیزیوتراپ تیم دور زمین دوید و وقتی منصوریان از پزشک تیم پرسید که آیا او می‌تواند در بخشی از تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند یا نه؟ پزشک تیم به سرمربی استقلال پاسخ منفی داد و گفت که کریمی هنوز آماده حضور در تمرینات پرفشار نیست. به همین دلیل هم او بعد از گذشت یک ساعت تمرین را رها کرد و زمین را ترک کرد.

* فرشید اسماعیلی هم با تشخیص کادر پزشکی به صورت جداگانه دور زمین نرم‌دوی کرد. او در تمرین دیروز غایب بود.

* نکته جالب تمرین امروز استقلال این بود که علی چینی با الفاظ خارجی برای شروع و خاتمه تمرینات بازیکنان را گرم می‌کرد و البته برخی از بازیکنان به دلیل زیاد شدن زمان گرم کردن خطاب به مربیان گفتند که آتش گرفتیم!

* یکی از لیدرها خطاب به بهتاش فریبا گفت شما دقیقا منش و رفتار پورحیدری را دارید که مدیر فنی استقلال هم در جواب او گفت ما کجا و منصورخان کجا.

* منصوریان بعد از اشتباهات مکرر یزدانی بازیکن جوان تیمش برای ارسال روی دروازه از جناحین به شدت بر سر او داد و فریاد کرد و وقتی دید او چند بار نتوانست توپ را به طور مناسب به روی دروازه ارسال کند خودش برای نشان دادن شکل صحیح کار به او پا به توپ شد.

* در تمرین امروز استقلال یک خانم که مشخص بود از ملی‌پوشان رشته‌های موجود در مجموعه ورزشی آزادی است حضور پیدا کرده و از کنار محل تمرین آبی‌پوشان عبور کرد تا به محل تمرین خودشان برسد.

* جابر انصاری بعد از کشیدگی خفیفی که در اواخر تمرین امروز دچارش شد امروز در کارهای سرعتی تیم شرکت نکرد و بعد از اینکه به تمرینات اضافه شد خیلی سریع از همان ناحیه پای راست مصدوم شد و به تمرین ادامه نداد و از چمن به سمت رختکن رفت.

*مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در حاشیه این تمرین از ممنوع شدن فیلمبرداری از تمرینات آبی‌پوشان خبر داد. او این را هم اضافه کرد که به خواسته اسپانسر نه تنها تمرینات استقلالی‌ها بلکه فیلمبرداری از تمرینات تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز هم با اعلام اسپانسر ممنوع شده است.

* در تمرین امروز مدافعان زیر نظر محمد خرمگاه در یک نیمه از زمین به انجام کارهای دفاعی پرداختند و خط هافبک و حمله تیم هم زیر نظر منصوریان و علی چینی به مرور تاکتیک‌های تیمی پرداختند.

* علیرضا منصوریان در ابتدای تمرین برنامه ویژه‌ای برای مهار خط حمله تراکتورسازی تبریز و به خصوص ادینیو داشت که این نکات را به بازیکنانش گوشزد کرد و این موضوع نشان می‌داد کادر فنی استقلال تیم تراکتورسازی تبریز را به خوبی آنالیز کرده است.

* منصوریان در لحظاتی از تمرین به انجام حرکات نمایشی با توپ پرداخت.

* برخی از لیدرهای تیم استقلال در کنار زمین تمرین با گذاشتن سطل آبی برای زدن توپ به این هدف با هم کری خواندند.

* علیرضا منصوریان در تمرین امروز بر روی کوچک‌ترین حرکات بازیکنانش سخت‌گیری زیادی انجام می‌داد و حتی زمانی که رحمتی در حین تمرینات کنار زمین نشسته بود خطاب به او گفت که آقا مهدی نمیای؟

* نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال که در تمرین دیروز غایب بود در تمرین امروز و در حالی که یک ساعت از تمرین گذشته بود به محل تمرین آمد.

* در بخش آخر تمرین بازیکنان به فوتبال درون تیمی پرداختند. این بازی در دو گروه زرد و صورتی انجام شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز