۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

سقوط مرگبار پیرمرد به چاهک آسانسور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار یک پیرمرد ۷۶ ساله به چاهک آسانسور یک ساختمان مسکونی خبر داد.
کد خبر : ۳۳۶۷۱۹
صراط: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار یک پیرمرد ۷۶ ساله به چاهک آسانسور یک ساختمان مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: در پی وقوع حادثه سقوط به چاهک آسانسور در ساعت ۱۶:۱۰ عصر روز دوشنبه (۱۵ آذر) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی عوامل گروه نجات پنج را به محل حادثه واقع در خیابان قزوین خیابان امین‌الملک اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهار کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان پنج طبقه نوساز مسکونی رخ داده و آسانسور آن میان طبقه اول و دوم متوقف مانده است‌.

وی با بیان اینکه مردی ۷۶ ساله به روی کابین این آسانسور رفته بود، ادامه داد: این فرد مشغول کار بوده که ناگهان به دلایل نامشخص از روی کابین آسانسور به انتهای چاهک آسانسور سقوط کرده بود.

وی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای نجات این فرد و خارج کردنش افزود: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل اقدامات خود برای نجات این پیرمرد را آغاز کرده، اما متاسفانه پس از خارج کردن این فرد از چاهک و بررسی علائم حیاتی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و به عملیات خود خاتمه دادند.