۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

بازهم رامین رضاییان و این بار معمایی دیگر

بازیکنی که پس از چندماه در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت این بار با رویکردی جدید به معمایی برای دیدار برابر پدیده تبدیل شده است.
کد خبر : ۳۳۶۷۷۹
صراط: بازیکنی که پس از چندماه در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت این بار با رویکردی جدید به معمایی برای دیدار برابر پدیده تبدیل شده است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر ماشین سازی تبریز را با یک گل شکست دهد و صدر جدول را از تراکتورسازی پس بگیرد. این پیروزی در حالی رقم خورد که مهاجمان پرسپولیس همچنان موقعیت هدر می‌دادند و در این شرایط سانتر رامین رضاییان توانست برای تیم برانکو کارساز شود و وحید امیری با ضربه سر گل پیروزی بخش سرخپوشان را وارد دروازه ماشین سازی کند.

رامین رضاییان امسال پس از اتفاقاتی که برایش رخ داد و انتقال ناموفق به ریزه اسپور ترکیه، از هفته چهارم به جمع سرخپوشان بازگشت اما برانکو رضاییان را که در تیم ملی فیکس بود و در آنجا نیز پاس گل می‌داد را به یک نیمکت نشین تبدیل کرد و در چهار هفته ابتدایی بازگشت وی به لیگ ایران به رضاییان بازی نداد.

رضاییان در دیدار برابر ماشین سازی تبریز و در هفته دوازدهم لیگ برتر پس از 6 ماه و 19 روز و در غیاب محمد انصاری به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشت. رامین در این بازی نیز مانند سایر مسابقات اخیر عملکرد خوبی داشت و یک گل سه امتیازی دیگر را برای وحید امیری ساخت و یکی از بهترین های پرسپولیس در این بازی بود.

این در حالی است که محرومیت محمد انصاری پایان یافته و او که از جمله بازیکنان اصلی سرخپوشان بوده، از هفته بعد بدون مشکل تیمش را می‌تواند همراه کند. بازگشت او دوباره برانکو را وارد چالش بزرگی کرده است.

سرمربی سرخپوشان بارها صراحتا اعلام کرده است که به ترکیب تیم برنده دست نخواهد زد و با توجه به این صحبت ها می‌توان این احتمال را داد که رضاییان از بازی هفته آتی برابر پدیده باز هم به روی نیمکت بازگردد!

تیم برانکو قطعا امتیازات به دست آمده در حداقل سه بازی اخیر را مدیون رضاییان و ارسال های وی است.  در این موضوع شکی نیست که پرسپولیس عملکرد فنی خوبی دارد و کمتر انتقادی می‌توان از تیم برانکو کرد.

بازیکنان پرسپولیس هم نقش زیادی در ارائه این عملکرد خوب دارند اما در مسابقات آنطور که معلوم است سرخپوشان  پس از زدن تنها گل اول اشباع شده بازی می‌کنند و میل چندانی برای به ثمر رساندن گل های بعدی ندارند. این در حالی است که یک گل تضمین پیروزی یک تیم نیست و ممکن است روی یک اتفاق گل تساوی را بخورند و امتیاز از دست بدهند.

 رامین رضاییان بدون شک مرد اول پرسپولیس در سه بازی اخیر بوده و به خوبی مهاجمان را در موقعیت سازی قرار می‌دهد. برانکو می‌تواند در بازی‌ها از رضاییان به عنوان بال راست بازی بگیرد تا برای مهاجمان بیشتر موقعیت سازی کند. با این حال مشخص نیست که وی به این بازیکن میدان خواهد داد یا بازهم او را به روی نیمکت منتقل می کند.