۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

آخرین اخبار از حادثه در دریاچه چیتگر/ خلبان فوت کرد

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران با اشاره به سقوط یک فروند بالگرد متعلق به پنها در دریاچه چیتگر گفت: نیروهای امدادی در حال خدمت به حادثه‌دیدگان این سقوط هستند و همه هشت سرنشین این بالگرد سالم از آب بیرون کشیده شدند.
کد خبر : ۳۳۶۸۸۵
صراط: معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران با اشاره به سقوط یک فروند بالگرد متعلق به پنها در دریاچه چیتگر گفت: نیروهای امدادی در حال خدمت به حادثه‌دیدگان این سقوط هستند و همه هشت سرنشین این بالگرد سالم از آب بیرون کشیده شدند.

به گزارش ایسنا،  مرتضی مرادی‌پور با اعلام این خبر گفت: نیروهای امدادی هلال‌احمر از نخستین پایگاه امدادی نزدیک به حادثه و از پایگاه چیتگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام 3 تیم امدادی به محل حادثه اظهار کرد: خدمات امدادی لازم به سرنشینان بالگرد ارائه شده و تیم پنج نفره غواصی هلال‌احمر نیز برای جست‌وجوی مابقی سرنشینان بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران با بیان اینکه نیروهای هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند، گفت: همه سرنشینان بالگرد، سالم از آب بیرون کشیده شدند و متاسفانه خلبان بالگرد در بیمارستان فوت کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی گفت: هم اکنون نیروهای امدادی در حال رهاسازی هلی کوپتر از دریاچه چیتگر هستند.