۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

حراج عکس تاریخی محمدعلی کلی+تصاویر

نیل لایفر عکاسی است که عکسی تاریخی از محمدعلی کلی پس از ناک اوت کردن سانی لیستون گرفت. شاید این عکس را بتوان به‌یادماندنی‌ترین تصویر ثبت‌شده در تاریخ مسابقات بوکس سنگین‌وزن قلمداد کرد.
کد خبر : ۳۳۶۸۹۵
صراط: نیل لایفر عکاسی است که عکسی تاریخی از محمدعلی کلی پس از ناک اوت کردن سانی لیستون گرفت. شاید این عکس را بتوان به‌یادماندنی‌ترین تصویر ثبت‌شده در تاریخ مسابقات بوکس سنگین‌وزن قلمداد کرد.

نسخه واقعی این عکس که امضای محمدعلی کلی را هم دارد، به حراج گذاشته شده است.

لایفر یک عکاس ورزشی است که تاکنون بیش از ۲۰۰ تصویر کاور مصور ثبت کرده است. او هم‌اکنون کلکسیون خود را در خانه حراج گرنسی واقع در نیویورک به حراج گذاشته است و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. البته تمام تصاویر توسط لایفر تهیه نشده‌اند، اما می‌توان گفت مانند تصویر محمدعلی کلی فوق‌العاده هستند و برای دوست‌داران ورزش می‌توانند خاطرات بسیاری را زنده کنند.

اجواهر اصلی کلکسیون لایفر، تصویر گرفته‌شده از محمدعلی کلی پس از ناک اوت سانی لیستون است. در کنار تصویر برگه‌های دیگری نیز به نمایش گذاشته شده‌اند که به لایفر تعلق دارند. این برگه‌ها شامل اجازه ورود به رخت‌کن، سالن وزن‌کشی و همچنین سالن مسابقه هستند که به همراه پاکت اصلی تحویل خریدار خواهند شد.

طبق اطلاعاتی که در مورد حراج عکس منتشر شده است؛ این تصویر از یکشنبه قابل خریداری خواهد بود و قیمت پایه آن از ۱۶۰ هزار دلار شروع می‌شود.