۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

توصیه مدافع ملی پوش به مورینیو

متس هوملس، مدافع ملی پوش بایرن مونیخ به ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد توصیه کرد که به هم تیمی سابق وی یعنی مخیتاریان بیشتر میدان بدهد.
کد خبر : ۳۳۶۹۱۱
صراط: متس هوملس، مدافع ملی پوش بایرن مونیخ به ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد توصیه کرد که به هم تیمی سابق وی یعنی مخیتاریان بیشتر میدان بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، هنریک مخیتاریان، ستاره ارمنی سابق دورتموند که در این تیم با متس هوملس هم بازی بود، تابستان امسال با رقم 40 میلیون یورو به منجستریونایتد پیوست اما در کمال تعجب به یک نیمکت نشین تبدیل شد.

او تا همین دو سه هفته پیش به ندرت فرصت بازی کردن پیدا می کرد؛ اما در چند بازی اخیر شیاطین سرخ با اعتمادی که مورینیو به وی کرد، از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی نیز از خود نشان داد.

هوملس که خود نیز تابستان امسال راهی بایرن شد، در مصاحبه با دیلی میل از مورینیو خواست که به مخیتاریان اعتماد کند:« اگر به مخیتاریان بازی بدهید، می توانید ببینید که او چقدر خوب است. از این موضوع 100 درصد مطمئنم.

او یکی از بهترین بازیکنانی است که کنارش بازی کرده ام. وقتی به شما بازی نرسد، قادر به درخشش نیز نخواهید بود. این آسان است! واقعا آسان است.

قسمت هایی از بازی یونایتد مقابل فاینورد را دیدم، قسمتی از بازی مقابل وستهام را هم دیدم، میکی در آن بازی ها عالی بود، هروقت که در زمین باشد عالی است. سال گذشته در تمام مدت او در این سطح بازی می کرد.»