۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

ورود شهردار به موضوع انتخاب سرمربی ماشین سازی

شهردار تبریز و هیأت مدیره باشگاه ماشین سازی ضمن حمایت از مدیرعامل از او خواستند تا انتخاب سرمربى جدید را در دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر : ۳۳۶۹۶۶
صراط: شهردار تبریز و هیأت مدیره باشگاه ماشین سازی ضمن حمایت از مدیرعامل از او خواستند تا انتخاب سرمربى جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش فارس، نجفی، شهردار تبریز ضمن اعلام مخالفت صریح خود با استعفای شفاهى مدیرعامل باشگاه فرهنگى ورزشى ماشین سازى تبریز خواستار اقدام سریع و هماهنگ مدیریت و اعضاى هیأت مدیره در انتخاب و معرفى سرمربى جدید این تیم شد.

نجفى در جدى ترین واکنش و موضع گیرى رسمى به اتفاقات این باشگاه با اعلام این مطلب افزود: استعفاى سهرابى على رغم شفاهى بودن ، مورد قبول و پذیرش نیست و لازم است مدیریت باشگاه که فردى قوى، ورزشى و با تجربه مى باشد متحدا و در کنار اعضاى محترم هیات مدیره که دلسوزان این مجموعه مى باشند، در راستاى سر و سامان بخشیدن به وضعیت فعلى تیم و باشگاه و نیز انتخاب سریع و بى‌معطلى سرمربى جدید اقدام کنند؛ چراکه این امر خواسته اصلى هواداران فهیم ماشین سازى است.

نجفى همچنین با اشاره به لزوم پایان بخشیدن به سردرگمى‌هاى موجود بر سر انتخاب سرمربى جدید افزود: اعضاى هیات مدیره و مدیرعامل کاربلد باشگاه باید بدون توجه به برخى حاشیه هاى موجود و پرهیز از فوت وقت ، تصمیم نهایی را در خصوص انتخاب سرمربى جدید اتخاذ کنند.
شهردار کلانشهر تبریز در خاتمه با تأکید مجدد بر عدم پذیرش استعفاى مدیرعامل این باشگاه ابراز امیدوارى کرد ،در سایه اتحاد و همدلى بین ارکان مدیریتى ماشین سازى و همت و تلاش مربیان و بازیکنان زمینه براى اوج گیرى دوباره سبزقباهاى فوتبال تبریز فراهم شود.