۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

برخورد مرگبار اتوبوس با خانم 35ساله در اتوبان جناح

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف در اتوبان محمد علی جناح خبر داد و گفت: در این حادثه خانم ۳۵ ساله در دم جان باخت.
کد خبر : ۳۳۶۹۷۰
صراط: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف در اتوبان محمد علی جناح خبر داد و گفت: در این حادثه خانم ۳۵ ساله در دم جان باخت.

سرهنگ مراد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات این تصادف مرگبار گفت: ساعت ۲۱ امشب وقوع یک مورد حادثه تصادف بین اتوبوس شرکت واحد و عابر پیاده به اطلاع مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ رسید. 

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند بررسی های اولیه نشان می داد تصادف در محدود شمال به جنوب بزرگراه محمد علی جناح ورودی پارک سوار آزادی به وقوع پبوسته است و به موجب آن اتوبوس شرکت واحد با یک خانم عابر برخورد کرده است که به دلیل شدت جراحات وارده خانم ۳۵ ساله در دم جان باخت وتوسط عوامل اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات در دست بررسی است و اعلام می شود به رانندگان توصیه کرد در ساعات پایانی شب که به دلیل کاهش نور دید کافی وجود ندارد توجه بیشتری به جلوی وسیله نقلیه خود داشته باشند و به هیچ عنوان در زمان رانندگی از گوشی تلفن همراه استفاده نکنند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز