۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

رضایی: هدف از مذاکره دفع شر بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شرایط امروز کشور، منطقه و جهان به شدت نیازمند حضور قشرهای مختلف مردم و خصوصا بسجیان و پاسداران در همه ی صحنه هاست، گفت: هدف از مذاکره ایران با گروه 1+ 5 ، در ارتباط با فعالیت صلح آمیز هسته ای دفع شر دشمن بود.
کد خبر : ۳۳۷۲۴۸
صراط: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شرایط امروز کشور، منطقه و جهان به شدت نیازمند حضور قشرهای مختلف مردم و خصوصا بسجیان و پاسداران در همه ی صحنه هاست، گفت: هدف از مذاکره ایران با گروه 1+ 5 ، در ارتباط با فعالیت صلح آمیز هسته ای دفع شر دشمن بود.

به گزارش ایرنا؛ محسن رضایی در جمع تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پاسداران شاغل و خانواده های آنان افزود: باید برای توسعه و پیشرفت به منابع، امکانات، قابلیت های داخلی و خصوصا جوانان اعتماد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز، روز لیبک به امام (ره) و رهبری است، اضافه کرد: از آسمان آمریکا بارشی صورت نخواهد گرفت، باید در انتظار بارش از آسمان سرزمین پنهاور ایران و جوانان بود.

وی اظهار کرد: با وجودی که دولتمردان ایران زحمت و تلاش هم می کنند، شاهد بیکاری در جامعه هستیم این مساله نشان می دهد بیش از هر زمان دیگری باید قشرهای مختلف مردم و جوانان وارد صحنه های مختلف شوند.

وی یادآور شد: مردم باید کار کنند، تا تولید افزایش پیدا کند، جوانان شغل داشته باشند و بیکار نباشند، آنوقت شاهد خواهیم بود بیکاری و تورم نخواهیم داشت، وظیفه دولت و مجلس این است زمینه حضور مردم را در صحنه بیشتر فراهم کنیم تا آنها وارد صحنه شوند.
نظرات بینندگان
اقایی
|
United States of America
|
۱۱:۱۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
آقای رضایی.
می بینی منطقی حرف زدن و شعار ندادت چه قدر خوبه و زیانی نداره. پس این طور اظهار نضر دادت رو ادامه و اگر هر چیزی رو نقد می کنی یا تایید مکنی منصف باش