۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

سردار سلیمانی: مردم دشمن را می‌شناسند

فرمانده سپاه قدس اعتقاد دارد که مردم ایران، دشمن را به‌خوبی می‌شناسند و به همین دلیل در مسیر عزت و سربلندی حرکت کرده‌اند.
کد خبر : ۳۳۷۲۶۴
صراط: فرمانده سپاه قدس اعتقاد دارد که مردم ایران، دشمن را به‌خوبی می‌شناسند و به همین دلیل در مسیر عزت و سربلندی حرکت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم سلیمانی عصر روز چهارشنبه در نخستین یادواره مشترک شهدای مدافع حرم و عملیات‌های کربلای چهار و پنج که با حضور پرشور مردم و همراهی مسئولان برگزار شد، به تشریح ویژگی‌های ملت ایران و دلایل پیروزی و موفقیت اسلام پرداخت.

وی گفت: خداوند با هیچ ملتی عقد اخوت نبسته که بی حساب به ایشان پیروزی بدهد، ملت ها تا وقتی در خودشان ایجاد لیاقت نکنند، مستحق نصرت الهی هم نمی شوند.

سلیمانی اضافه کرد: پیروزی شهدای ما به دو عامل بستگی دارد که این دو عامل هر وقت در کنار هم قرار گرفته‌اند، پرنده پیروزی و موفقیت اسلام را به نتیجه رساندند و  این دو بال، رهبری و ملت است.

فرمانده سپاه قدس ملت ایران را دارای دو ویژگی برجسته دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با آگاهی داشتن نسبت به دشمنان و آگاهی و اطمینان از مسیر خود، همواره مسیر عزت و سربلندی را در پیش می‌گیرند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در تقسیر آیۀ شریفۀ إن تنصرالله ینصرکم، تاکید کرد: ملت تا وقتی در خودش ایجاد لیاقت نکند، مستحق نصرت الهی نمی‌شوند.

سردار سلیمانی ضمن اشاره به عزم قوی ملت ایران و اینکه ملت ایران در بعد هدف خود و شناخت از دشمن آگاهی دارد، ادامه داد: هر جا که تاریکی و انحراف به وجود آمده دلیل آن نا آگاهی نسبت به دشمن و یا عدم اطمینان نسبت به هدف خود بوده است.

فرمانده سپاه قدس، ویژگی دوم ملت ایران را آمادگی دانست که منشأ آن ایمان است. به گفته وی با وجود اینکه بیش از سی سال از انقلاب می‌گذرد، اما این ملت همچون گذشته پایدار و عزتمند به مسیر سعادت خود ادامه می‌دهد.
برچسب ها: صراط سلیمانی