۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

کمالوند:تیم ها فوتبال بزن زیرش را در دستور کار داشتند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: فوتبال امروز نه جذابیت داشت نه کیفیت. تیم‌ها هم فوتبال بزن زیرش را در دستورکار خود داشتند.
کد خبر : ۳۳۷۳۰۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: فوتبال امروز نه جذابیت داشت نه کیفیت. تیم‌ها هم فوتبال بزن زیرش را در دستورکار خود داشتند.

به گزارش فارس،‌ فراز کمالوند پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی خوبی از آب درنیامد. زمین تختی شبیه همه چیز هست غیر از زمین فوتبال. ما هنوز ابزار استاندارد برای یک بازی استاندارد نداریم و این مسابقه شبیه بازی‌های محلی بود.

وی ادامه داد: فوتبال امروز نه جذابیت داشت نه کیفیت. تیم‌ها هم فوتبال بزن زیرش را در دستورکار خود داشتند.

کمالوند تأکید کرد: می‌توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم،‌اما نباید فراموش کنیم که تیم دایی هم با کیفیت و خوب است و پیش‌بینی نمی‌کردم او بتواند چنین تیمی را در این زمان کم آماده کند.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به اینکه وضعیت این تیم نسبت به هفته‌های اول بهتر شده است عنوان کرد: قرعه بدی در لیگ به ما خورده است و چند هفته بازی سنگین و حساس پشت سر هم داریم اما معتقدم روزبه‌روز بهتر می‌شویم.

وی در مورد اینکه آیا خطای خلعتبری و گل شدن توپ باعث تعویض او شد یا خیر، گفت: به خاطر خطا و گل خوردن نبود، شانس او بود که توپ درون دروازه رفت، تعویضش هم بعد از آن بود. خلعتبری امروز یکی از بازیکنان خوب ما بود.

کمالوند در مورد اینکه آیا بازیکنی غیر از شجاعیان شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد یا خیر، گفت: بچه‌های ما روزبه‌روز بهتر می‌شوند و روبه جلو می‌روند،‌ اگر همین روند را ادامه دهند چند نفر دیگر هم به تیم ملی دعوت می‌شوند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز